Inlägg från: ploppen |Visa alla inlägg
  • ploppen

Vi som väntar junibebisar del 2!

Det allra roligaste är att det var helt på allvar.

• ploppen

Vi hittade en bra skaffa-lista på growingpeople.se. Sedan får man sjukt mycket kläder i strl 56 och 62 i present, så det behöver man inte köpa mycket alls.

• ploppen

Katta86 skrev 2009-01-21 23:20:01 följande:

....Jag ska iallafall åka till Ullared innan bebis kommer! Har ju det mesta men vill åka endå! Ångrade att jag inte gjorde det förra gången för där kan man spara in mycket pengar! Dom har ju ALLT! Spjälsängar, barnvagnar, skötväskor mm mm!
    Om inte annat så är det ju en upplevelse att komma dit...
  • ploppen

Angående skötbord: Vi hade vårat i badrummet i förra huset och nu i tvättstugan. Med tanke på kaskadbajsningar och kissfontäner (killar...) så känns det rätt så trevligt. Ibland behöver man bara en VÄLDIGT snabb dusch...

• ploppen

så roligt det ä ratt läsa om alla vilda bebisar! Jag har varit på konferens med jobbet i två dagar nu, och min lilla unge måste ha haft ruggigt tråkigt (lyssna på föredrag ni vet) för det har varit full rulle här också. Typiskt ungar...

• ploppen

Jag var och tittade på nya Emmaljunga också, men ja usch, vad de kostar... Kan förstå om man åker en bit om man hittar en till bra pris! För oss slutade det med en Emmaljunga från -04, 800 spänn på Blocket. Inte så snygg direkt, men den ska bara gå mellan hemma och dagis, så skit samma.

• ploppen

Och jag ska beställa nya vinterdäck till bilen (det är alltså det jag håller på med egentligen istället för att sitta här). Jag kommer förmodligen att behöva dem vilken dag som helst, och det är rätt så gött med riktigt bra däck.

• ploppen

Oj, nu verkar det som att jag inte har någon ursäkt alls för att göra annat längre... Får kolla in där också då, tack!

• ploppen
    Svar på #749
    Men oj, det är ju jättesynd om dig nu! Sov nu så himla gott!
  • ploppen

Jag oroar mig också jättemycket, för allt. Nu är jag mest inne på olika sorters handikapp. Och jag menar, vad skulle jag göra åt saken om det var så? Man borde verklgien försöka bearbeta det här på något sätt. Det är så onödigt och tar bort så mycket glädje. Men jag försökar hålla det på en nivå så att andra inte behöver bli påverkade av det. Min mamma, t ex har alltid hållit på och oroat sig för allt som skulle kunna hända oss, och gör det fortfarande. Det är ganska jobbigt och jag vill verkligen inte göra så mot mina barn.

Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!