Vi som väntar junibebisar del 2!
Ja, visst är det mysigt! Jag har inte handlat några kläder än, men stalkat babyavdelningen på Lindex idag efter jobbet. Det finns ju för mycket sött, jag blir alldeles handlingsförlamad!
Ja, visst är det mysigt! Jag har inte handlat några kläder än, men stalkat babyavdelningen på Lindex idag efter jobbet. Det finns ju för mycket sött, jag blir alldeles handlingsförlamad!
Ett par veckor innan BF förra gången vaxade jag bikinilinjen för att jag skulle se ordentlig ut på den stora dagen (öh..) eftersom jag gjorde det själv och fullständigt i blindo blev det förmodligen väldigt assymetriskt och konstigt. Ingen av barnmorskorna verkade imponerad, så det var verkligen i onödan.
bebek: trevligt med så sociala bröst!!
Jag vet inte hur jag tänkte. När vi ändå talar om kontrollbehov... Förresten kan man ju försöka vara lite bussig och kompensera med en prydlig bikinilinje om man nu ändå ska bajsa på sig medan folk ser på.
Usch, jag har också sammandragningar och det är mycket värre än förra gången. Inte alls så roligt, men än så länge ett lyxproblem. För gud, vad träningssugen jag är! Det slog mig idag att jag knappt alls går och tänker på min bebis, men däremot hela tiden på hur mycket jag ska springa när den väl har kommit ut! Känns inte helt sunt faktiskt.
Bebisar är ju olika. Mitt första barn var mycket lugnare än bebisen jag har i magen nu.
Konstaterade just att jag har 97 dagar kvar! Känns som att jag fortfarande kommer att hinna bli farligt tjock...
Jag funderar bara på hur det kommer att vara i maj och juni. Måste vi då gå runt i svarta och marinblå stödstrumpor i 25 graders värme? Känner att det här kan bli ett problem.
bebek: jag kan inte heller se dina bilder, och det är så frustrerande eftersom alla skriver att de är så fina! Jag blir ju så himla nyfiken!
Jag och min snart tvååriga son var och hälsade på min syster och hennes halvårsgamla dotter förra helgen. Bra för den blivande storebrorsan att få träna lite, tänkte jag. Problemet var bara att han gick in i en djup regression och skulle ligga på golvet på sin lilla kusins lekfilt och suga på hennes leksaker. Jag ser nu framflr mig hur jag kommer att ha två bebisar i sommar - en som väger 15 kg och en som väger tre kg.