• Anonym

Vill inte ha sex med min man

Jag fattar egentligen inte varför jag inte har någon lust.

När det väl närmar sig att vi ska ha sex.. tex att han frågar, skickar något sms eller bara vi pratar om det så låser jag mig. Antingen blir jag bara arg på något helt annat och det slutar med att jag blir sur och vi inte har sex.
    När han skickar sms så tycker jag han är jobbig och äcklig. Och när sex kommer på tal så äcklas jag av både honom och själva sexet.
    Jag kan även bli förbannad/irriterad på små saker, något som jag inte ens märkte för något år sen.

Vafan är det för fel?
    Vi har varit ihop i 6 år. Var 17 när jag träffade honom.
    Jag är inte trött på honom eftersom jag saknar honom ibland när han inte är hemma.

• Svar på tråden Vill inte ha sex med min man
  • Anonym

Kunde varit jag som skrivit ts...

Vet PRECIS hur det är.

• Anonym

Antar att du inte tänder på din man längre.
    Ni får försöka hetta till förhållandet igen helt enkelt.
    Gör lite nya saker

• Anonym

Läste lite på andra trådar.. att man ska läsa sexnoveller, porrfilm etc
    Men jag vill inte det! Det känns ännu mer äcklande.. att jag ska titta på det för att bli kåt???

Eller äta rosenrot vad det nu är.. eller några andra piller.
    Vill inte bli beroende att sånt för att kunna ha ett sexliv. Det ska komma naturligt, inte påtvingat

• Anonym (17 med)

Jag var också 17 när vi träffades, 30 nu

För mig har det varit sådär i perioder. Skittrist!
    Vet inte vad man ska göra för att komma ur det, men det gör man.
    Jag försöker börja med mig själv och känna mig snygg.

• Anonym

Usch vad vi verkar vara många som har detta problem att vi är trötta på sex,ja inte bara trötta utan rentav av äcklas av tanken på att ha sex med sin man.Undrar om det beror på att vi i dagligt liv,veckotidningar,till o med kvällstidningarnas bilagor ständigt blir matade med sex sex sex.Att vi helt enkelt är såå mätta på "skiten"Man kan ju inte slå på Tv:n en vanlig kväll utan att mötas av mer eller mindre "Pippande" par.Det är inget fint,romantiskt och kärleksfullt längre utan komersiellt och rått och opersonligt.Som recept på matlagning.
    Vad tror ni andra?

• Anonym

Anonym skrev 2009-01-15 11:55:58 följande:

Antar att du inte tänder på din man längre. Ni får försöka hetta till förhållandet igen helt enkelt. Gör lite nya saker
    Kanske. Men varför då tänder man inte på sin man längre?
    Hur hittar vi tillbaka till varandra?
    Hjälper inte att vi går på bio eller åker och handlar själva när någon passar sonen.
  • Anonym

fixa till dej och drick lite vin..spela nått spel..finns ett spel som heter kärleksspelet.. funderar vi på o testa.

Sen ska ja byta P pillar oxå...har ingen lust alls o blir också "äcklad"

när ja inte åt p piller vart ja som en kåt kanin vid ägglossning.. haha de är ju så man vill vara.

• Anonym (jag med)

Känner igen mig helt i det du skriver Ts..

Skönt att höra att man inte är ensam om det i alla fall.

• Anonym (var där)

Jag hittade en bra lösning på problemet. Jag gick ur relationen efter arton år, varav säkert tolv-femton år utan sexlust. Ångrar att jag inte gjorde det långt tidigare.

Ett år som singel sen dök den nya prinsen upp och vi är på lika fot när det gäller sexbehov. Idag är det ofta jag som tar initiativ och får egga honom. Det var inte jag eller min sexlust som var död, utan känslan för det tidigare objektet.

Svar på tråden Vill inte ha sex med min man