Hidda skrev 2009-01-21 14:51:22 följande:
Satte ut vår brio 07 förra året knappt använd och för 2800 var villig att gå ner några hundra vid snabb affär. Första sms:etDu får 2000 för den och du får köra den hit. bara 32 mil tur och retur öh nä. Nästa sms du får 1000 spänn för den och vore shysst om du kunde sända med bussgods.Fine skrev jag bussgods men jag vill ha 2300 för den minst och du betalar frakten. Får tillbaka men taskigt så mycket pengar har jag inte du kan väl va lite shysst?. Tog bort annonsen vi behåller vagnen
HAHAHAHA
Nu ska ni få höra min historia... hade köpt en Barnvagn från min mammas granne så gott som ny !... 1000 kr...
Men efter taskiga grannar som tog b8 sel skydden och hade gjort 2 repor på vagnen la ja ut skiten på blocket främst också för att dom gjorde punka på vagnen...
800 skrev jag att jag ville ha men vid en snabb affär blev det billigare...
en snubbe ringde kom o kollade.. han fråga hur mkt vill du ha?..
Jag sa då snabb affär kan ja tänka mig 600...
han säger..
-Du får 400...
Jag bara kollar på honom som om han vore dum i huvudet... han har en mjuklift vagnen är värkligen jätte fin!... fotsack... m.m.... och han vill ge mig 400... Tillslut efter en stund blängande *skrattar* så fråga jag honom. Är du seriös?, han fortsätter oki 420 ?....
Jag skakar på huvudet och säger nej minst 600!...
450 säger han?
Nej säger jag...
500 ?
Nej
550 ?
Nej 600 det är redan 200 kr billigare... Det är inte mitt problem om du inte har pengarna... sry men vill du inte betala 600 så stannar vagnen är PUNKT!.
Då trodde jag att jag skulle dö...
580... -.- ....
Jag bara DRIVER DU MED MIG ELR (vid detta laget skrek jag på honom.
Ska du ha vagnen elr inte? har du kommit hit för att leka elr whats your deal ?...
Han svarar med att det är inte han som ska ha vagnen utan att han ska ge bort den...
Då kontrar jag med inte mitt problem 600 kr elr så går han härifrån utan vagnen...
sluta med att han fick vagnen och jag fick mina 600 ! :D