Övikstråden
Startar upp en ny tråd med rätt namn på, så att alla Övikingar hittar hit!
Välkommen och skriv på.....
Här är länken till den gamla övikstråden som heter Öviks sjaltråd:
www.familjeliv.se/Forum-3-28/m3280413.html
Startar upp en ny tråd med rätt namn på, så att alla Övikingar hittar hit!
Välkommen och skriv på.....
Här är länken till den gamla övikstråden som heter Öviks sjaltråd:
www.familjeliv.se/Forum-3-28/m3280413.html
Hmmm... jag är vetgirig och läser på ordentligt, men bara vart eftersom, så, eftersom Mandus inte börjat äta ännu så vet jag inte vad "matvägran" beror på å vad man kan göra åt det... Kan det vara viloperiod i tillväxten?............ hm.. snart dax å börja läsa på om mat å gröt å färre amningstillfällen å sånt... vad snabbt det går!!! :(
masv...jag skulle tro på tänder...
Är det så att tråden bara ligger tre månader fortfarande? Ska jag starta upp en ny tråd kanske?
Ja, det är 3 månader nu också...så en ny vore på sin plats
Gör det vindaloos!
Masv: jag skulle oxå gissa att det kanske är tänder på G...
Spännande om det är tänder som e på g Masv! :)
Ja Masv. Du får rapportera! Vi kände ju inget på ivan innan heller och en dag var de bara där.
Har tagit paus i kavlandet. Är rätt så less i både armar och axlar och är inte färdig på långa vägar. Det blit nog inte sängen nå före midnatt inte.
Ja, nu är det ganska precis ett år se´n man kände första värken. Tycker inte om att tiden går så fort. Kommer nu att tänka så ett tag framöver. Snart är det ett år sen man åkte in, ett år sen han föddes, ett år sen Puk-testet, ett år sen vi åkte hem osv. *gråter i min ensamhet*
Jag önskar jag kunde få åka tillbaka ett år, men få behålla alla erfarenheter man fått under detta år, vilken supermorsa man skulle bli och vad man skulle ta vara på tiden bättre. Och jag skulle nog göra en del ändringar. Om man ändå hade en tidsmaskin *suck*.
Fick just en liten depression känner jag *gråter igen*.
Men det är bara att "bryta ihop och komma igen".
Dags att återgå till kavlandet.
Phu fantast. jag förstår hur du känner dig, tiden går alldeles för fort, man undrar vart tiden tar vägen....
Hoppas att det är tänder på G inte en dag för sent
Tjena alla mammor!
Hörrini...den där s.k "baby bagen" man får med sig hem från BB med lite grejer i..!
Vad är det i den?
Nån som kommer ihåg?
satt å funderade bara å insåg att ni borde ju kanske ha Liiite koll iallafall!
Ja, nu är det dags att göra en ny Ö-vikstråd
! Glöm inte att länka den här nedan, så att alla hittar dit!!
Sanber, jag ska försöka komma ihåg vad vi fick:
*Blöjor (pampers)
*en skallra (bambino)
*papper (erbjudanden, typ från fotoföretag, Vi föräldrar )
*En body (Lindex)
*En tunn bomullsmössa (PoP, tror jag det var)
Säker nåt med som jag inte kommer ihåg...
God morron!!
Var det Lucas jag såg i tidningen?
GRATTIS!!
Få se nu vem som blir först på nya övikstråden!!!!!
www.familjeliv.se/Forum-3-28/m5438168.html
sanber...
man fick även prov tuber på salvor som zinksalva och Idomin...
har hört de som nu även fått en väska från Libero med en massa saker från dom...orättvist!!!
puh fantast....måste erkänna att jag faktiskt fällde en tår den dagen J fyllde 1 år...tiden går alldeles för fort...
Chino:
det är väl så att dom lockar oss att skaffa fler bäsar till världen med nytt innehåll i väskan
Fast dom får nog stoppa i _lite_ mer i sånna fall hihi.