• vindaloos

Övikstråden

Startar upp en ny tråd med rätt namn på, så att alla Övikingar hittar hit!
    Välkommen och skriv på.....

Här är länken till den gamla övikstråden som heter Öviks sjaltråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m3280413.html

• Svar på tråden Övikstråden
  • MiaE

Hehe! Ja, kakorna och den andra... Känner mig som en strandad val ikväll

• puh fantast

Visst vore det skoj att få baka hela dagarna och få betalt för det
    Men jag vet inte. Jag har ju redan världens bästa jobb

Sitter och väntar på att staden ska öppna och Lucas vakna. Har lite ärenden som ska uträttas.

• LisaP

Här sitter jag med nsckspärr.. aj aj..

Någon som vill ses en sväng i morgon??

Jag måste in till stan och till niklas klädshop.. måste reklamera överdragsbyxorna jag köpte till Ella.. värre skit har jag aldrig varit med om tyvärr.... De torrfällde som 17, Ellas byxor var alldelles svartflammiga *suck* och när henke lade dem i blöt så åiitäcker vi att fodret har spruckit på 2 ställen och då har hon använd dem 1 gång!! *dubbelsuck*

Så nu är hon uta täckisar vilket betyder att jag måste leta nya till henne med...

• puh fantast

Vore skoj Lisa men jag ska jobba. Synd att du inte skulle ner idag.
    Vilken tur att jag inte köpte såna byxor till Lucas, jag funderade på det.

Tänk att medicin är så otäckt äckligt dyrt, var in idag och kom ut med en pytteliten påse värd drygt 500:-. Och vi som ska försöka spara pengar till Stockholmsresan. Det går åt pipsvängen
    Det blir till att sitta hemma och äta isen i frysen

• LisaP

synd.. att du jobbar då puh.. ingen annan som vill ta en kaffe eller så?? i morgon..

• Den där Linn

Milton har fått en tand och Ville sitter utan stöd

Wiiee..!!!

• LisaP

nu ska jag natta en trött Ella och sedan åka och träna tänkte jag.. sedan e det CSI kväll ju *ler*

• enyasmatte

Det vore jättekul med fika imorgon Lisa men det verkar som om min syster kommer ut till mig en sväng. Nästa gång kanske? Jag har liksom blivit beroende av Caffe Latte sen jag blev mamma under hela graviditeten drack jag inte en enda droppe kaffe - det tar jag igen nu om man säger så...

Svar på tråden Övikstråden