• vindaloos

Övikstråden

Startar upp en ny tråd med rätt namn på, så att alla Övikingar hittar hit!
    Välkommen och skriv på.....

Här är länken till den gamla övikstråden som heter Öviks sjaltråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m3280413.html

• Svar på tråden Övikstråden
  • LisaP

ingen fara Pernilla *ler* E oxå lite lätt latte beroeende.. tur man bor lååångt från stan ..

Men du e välkommen upp till kubbe på fika/lunch på fredag om du vill..

Lixom alla andra i ö-vik *ler*

• enyasmatte

Jag sa just till puh fantast att det beror på hur långt vi kommer med stallbygget. går det bra fram till fredag så kommer jag! jag skriver här på torsdag när jag vet hur det blir.

du då river? ska du åka upp? i såna fall kan vi ju samåka.

• LisaP

Så... nu e man strax färdig att bege sig till stora staden.. tur att nackspärren gett med sig..

Är det förresten någon som är allergisk eller så??Eller helt enkelt inte äter vissa saker.. måste ju veta vad man kan bjuda på *ler*

• puh fantast

Vad du tänker på allt Lisa. Som ni kanske märkt så är jag defekt på en massa olika sätt, så även nötter är jag allergisk mot. Men du ska väl inte behöva bjuda på allt, vi kan väl göra ett litet knytkalas. Alla tar med sig något, slisk eller lite mer matnyttigt.

Sitter och väntar på att Lucas ska vakna och att man ska iväg och jobba, har ingen lust faktiskt. tycker det är jobbigt att börja så här sent, vill göra bort det från morgonen, så man har några timmar över på kvällen. Nu är det bara hämta Lucas hos mormor och morfar, åka och handla lite och sen är det nästan dags för han att sova.

Lisa: du frossade väl ordentligt i CSI igår när det var så långt. Och lite läbbigt.

• LisaP

jajamensan riktig måndagsfrossa blev det älskar CSI.. å så läskigt det var med *ryser*

Klart vi kan ha knytis.. men då får väl alla tala om vad de har tänkt ta med sig så man vet??

• LisaP

fundera på du *ler* och lycka till på jobbet.. förstår vad du menar med att det e drygt att börja så sent...

Själv ska jag förresten jobba min första kväll på hemtjänsten den 10:e, har inte jobbat där på ganska precis ett år nu *leR* skall bli kul..

• puh fantast

Så nu är det dags för dig att börja jobba lite smått oxå.
    Jag tycker det är skönt att komma hemifrån och få sakna lillkillen en stund, man har mer energi till honom när man saknat honom. jag som aldrig är ifrån honom. Eller aldrig var väl att ta i, var faktiskt in på stan igår kväll utan honom, var skönt att slippa släpa på vagnen och få vara själv i drygt 3 timmar.

• jeppesmamma

ÄNTLIGEN har jag fått lägenhet!!!
    Flyttar redan på fredag *s*
    En tvåa i gullänget!
    Lite lilet sovruv för min smak men duger tills vidare i alla fall!! *s*

• Den där Linn

Åhh..va kul!!
    Grattis?!

Hur fick du tag i den som?

Svar på tråden Övikstråden