• vindaloos

Övikstråden

Startar upp en ny tråd med rätt namn på, så att alla Övikingar hittar hit!
    Välkommen och skriv på.....

Här är länken till den gamla övikstråden som heter Öviks sjaltråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m3280413.html

• Svar på tråden Övikstråden
  • LisaP

Blir nog bra det.. jag tänkte iaf baka bullar och så kokar jag väl kaffe och fixar någon annan dryck??

• enyasmatte

Hej LisaP! Jag kan inte komma, måste serva stallbyggarna med kaffe, fika, mackor, lunch och allt vad det nu kan vara. Måste hålla dem på gott humör när taket ska upp

Det kommer nog fler tillfällen att träffas. Som sagt har jag ju blivit latte-beroende...tur att vi bara har en bil ännu så att jag inte kan åka till stan stup i kvarten

Ha så trevligt imorgon!

• Lillbudda

Men..... jag har ju missat att läsa här på jättelänge... bara läst i min gästbok.... jag är ingen "hacker" direkt..... uffff... vad har jag missat nu då??? Skall se om jag lyckas läsa.../ Strulputtemojjen..... (Va sur jag blir på mig själv..)

• Chino

lillbudda...du är inte ensam...jag visste inte om att forumet fanns förren efter att jag fått J då en kompis sa : jag har startat en övikstråd kolla in där...

Öh...en tråd vaddå????

• LisaP

Lillbudda.. det är fika hos mig på fredag.. kom gärna om du vill *leR*

• vindaloos

Å vi har varit och fotat oss hos ARfoto igår, och jag tror att bilderna blir jättefina, ska bli så skoj att se dem.
    Knäppte ett nakenfis kort och det blir nog supergulligt. Hoppas på att kunna ge bort många som julklappar, blir lätt i år att hitta på sånt hihi.

Det blir inget fika för mig på fredag iaf, vi har lite körigt med både det ena och det andra i veckan, och sedan blir det äntligen IKEA på lördag!!!!! Som jag har längtat efter detta........nu ska vi köpa en ny bokhylla......ut med det gamla hemska 80-tals åbäket som står och ser omodern ut......

• geka

Vidaloos: AR foto e ju super bra, knäppte amanda där då hon var liten*nakenfis kort* Så himla gulligt! Då ni endå ska på ikea å köpa bokhylla kan ni köpa en soffa åt mig då?*flirt*. Hoppas ni får det shoppigt på ikea *avis*

• MiaE

Ja lillbudda! Kom med oss upp till Lisa!!!

• vindaloos

Geka: Jo vi tycker att han e så bra på att fånga ögonblicken, och det blir säkert jättefina bilder.
    *suck* ja jag skulle nog vara gladast om Ikea fick fingrarna ur ****** och tog sig en titt på övik som potentiell Ikeastad.......skulle kunna lova dem många av mina tusenlappar faktiskt Jag hittar alltid så mycket saker som jag inte visste att jag behövde, förstår inte det.......
    Fast nu finns inte utrymme i ekonomin för det, har en strikt lista med mig som skall följas (nästan) till punkt och pricka resten av slantarna skall gå till julklapparna (hihi har en lista för det med, har blivit alldeles för diträ för att komma ihåg vad alla skall få annars)

• vindaloos

Sitter faktiskt och skall beställa lite ur garntjänst katalog! Nu har jag bestämt mig för att sticka lite till Isaac. Mössa sockor och en fin byxa och tillhörande tröja i blått och vinrött, jättesött. Och jag älskar stickade plagg. Hoppas att jag hinner göra det mesta klart på den här sidan året bara

Svar på tråden Övikstråden