Inlägg från: Schnooglewookiemush |Visa alla inlägg
  • Schnooglewookiemush

    Hur länge sitter marjuana och hasch kvar i blodet om någon "testat" en gång?

    Ja, man kan se det imorgon. Iaf genom blodprov.

  • Schnooglewookiemush

    "Olika droger bryts ned olika fort i kroppen. Tiden drogen kan spåras vid ett urinprov beror bl.a. på kroppsvikt, intagsdos och ämnesomsättning.

    Här är en tabell över ungefärliga tider:

    Cannabis 3-30 dagar"

  • Schnooglewookiemush

    Det stämmer inte att det finns kvar i kroppen i 3 månader, det är en myt och skräckpropaganda.

  • Schnooglewookiemush

    Anonym (länge??) skrev 2009-01-27 22:58:04 följande:


    ok....men nu är det ju bara 3-4 dagar i så fall...
    Det är ju bara att testa. Ni kan inte göra så mycket mer.
  • Schnooglewookiemush

    Antal Om du väger Om du väger
    röktillfällen under 80 Kg över 80 Kg

    1 gång 3-5 dagar 5-8 dagar
    2-4/månaden 8-15 dagar 11-18 dagar
    2-4/veckan 20-30 dagar 23-35 dagar
    5-6/veckan 30-45 dagar 33-48 dagar
    Dagligen 40-60 dagar 49-63 dagar

  • Schnooglewookiemush

    Oj, det blev lite fel när jag postade.

    Hoppas du förstår hur det ska läsas.

  • Schnooglewookiemush

    Antal gånger - Om man väger under 80 kg - Över 80 kg.

    1 gång - 3-5 dagar - 5-8 dagar
    2-4/månaden - 8-15 dagar - 11-18 dagar
    2-4/veckan - 20-30 dagar - 23-35 dagar
    5-6/veckan - 30-45 dagar - 33-48 dagar
    Dagligen - 40-60 dagar - 49-63 dagar

  • Schnooglewookiemush

    Anonym (länge??) skrev 2009-01-27 23:05:57 följande:


    gäller detta både hasch o marijuana?
    Hasch är marijuana.
  • Schnooglewookiemush
    Anonym skrev 2009-01-27 23:11:37 följande:
    båda kommer från cannabis plantan
    Precis.
    Anonym skrev 2009-01-27 23:09:50 följande:
    Njaaee, maja är ren planta, torkad planta. hasch är tillverkad och innehåller kemikalier om jag inte har fel
    "Rent" hasch innehåller inte några kemikalier, och det är inget som är tillverkat på det vis du verkar syfta på.
  • Schnooglewookiemush

    Anonym (länge??) skrev 2009-01-27 23:09:36 följande:


    där ser du vad jag kan (fast jag inte alls tycker det passar med en glad gubbe)
    Hehe.
    Lycka till imorgon.
  • Schnooglewookiemush
    Anonym skrev 2009-01-28 03:21:30 följande:
    hacsh, mariujana , röka är tyvärr vanebildande samt även : lagras i kroppens fetter. kan påvisas 3 mån efter rökning i blodet
    Källa på det? Och gärna inte www.droginfo.com/ som går emot i all forskning.
    prinsesstårtan skrev 2009-01-28 08:30:45 följande:
    så intressant att det alltid skall uppstå en "spänna musklerna tvävling" när man pratar om droger. Vem kan mest? Jag kan ingenting i princip och det är jag stolt över.....min erfarenhet är att det som propagerar mest är de som är mest fast i skiten..... Jag vet att man kan spåra cannabis ganska länge i urinen men om dt kräver att längre missbruk eller bara någon gång är jag osäker på. Om du vill ha ordentligt pålitliga svar skulle jag rekomendera att du vänder dig till t e x maria ungdom, dom är jätte duktiga och kan både informera och erbjuda stöd om det behövs....
    Vadå tävling?
    Det är väl kanon att man vet sanningen?
    Jag är för en avkriminalisering av cannabis, men jag har aldrig rökt på. Jag har aldrig testat narkotika.

    Om man vill ha pålitliga svar, så kan man testa att googla en stund. Då hamnar man på sidor där man kan hänvisa till käll0r, och forskning. Hur ofta kan någon som är mot cannabis hänvisa till en sann forskning?
Svar på tråden Hur länge sitter marjuana och hasch kvar i blodet om någon "testat" en gång?