• Stoneheart

Ni som handlat bebis saker på GEKÅS i ULLARED!

Vi ska åka ner till Ullared (GEKÅS) snart och köpa bebis saker =)
    Jag undrar vad ni handlade för bebis saker där?
    Typ badbalja, täcke, kudde kläder m.m.

Tack Tack =)

• Svar på tråden Ni som handlat bebis saker på GEKÅS i ULLARED!
  • Dancia

Nej vad tråkigt att höra att det inte finns så mycket mammakläder, finns det mammajeans? Ska dit imorgon och det är mammakläderna som är det viktigaste inköpet :P. Sen undrar jag, vad har de för bodysar i stlrk 50? och har de sådana där åkpåsar med armar som har hål mellan benen till bilstolen?

• lilo06

Hej tänkte höra om någon har erfarenhet av vaggan som dom säljer på gekås och ev en bild på den, så vi funderar på att skaffa en till barn nr 3. tack på förhand.

• Sennaboo

Har framförallt åkt till Ullared för att handla billiga kläder. Balja, täcke mm har jag fixat på IKEA.

• Fru waran
    drever skrev 2009-04-16 13:13:24 följande:
    weehooo med lite söta blickar och hjälp från svärmor har vi övertalat andreas att det blir ullared på lördag. håll tummarna att hunden går ihop med hundvaktens hundar
    Då kanske vi ses där
  • Manjari

lilo06: Vi har köpt vaggan men har ännu ingen erfarenhet av den ännu (fortfarande gravid) men den verkar bra och är himla söt. Hjul för förflyttning som även går att låsa. Även själva vaggfunktionen går att låsa om man skulle vilja det. 700 kostade den och bild finns i mitt galleri.

• Sessan09

manjari: jag hittar inget galleri på din sida. Skulle gärna vilja se hur vaggan ser ut!!

Elin 070105 Bebis 090910 Är i v.19!!
  • Manjari

ok, hur lägger jag till ett galleri?

• DaughterOfRock

Passar deras regnskydd och myggnät till Teutonias vagnar?

Finns det en sån säng somman hänger i taket?

=) 

• drever

happ hur mkt kan tnkas spenderas imorgon räcker 7000 eller blir det snålt?

• Ekorrfamiljen
    drever skrev 2009-04-17 17:18:17 följande:
    happ hur mkt kan tnkas spenderas imorgon räcker 7000 eller blir det snålt?
    Det beror på hur "vild" man blir när man kommer dit. När jag åkte dit för 10 år sedan brukade det räcka med 3-4000, nu kan jag lätt göra av med 6000 och uppåt på en dag. {#lang_emotions_dreamer} (Har iofs 3 barn varav två tonåringar och en snabbväxande 3-åring, men ändå..)
    The confused squirrel strikes again...
Svar på tråden Ni som handlat bebis saker på GEKÅS i ULLARED!