• Stoneheart

Ni som handlat bebis saker på GEKÅS i ULLARED!

Vi ska åka ner till Ullared (GEKÅS) snart och köpa bebis saker =)
    Jag undrar vad ni handlade för bebis saker där?
    Typ badbalja, täcke, kudde kläder m.m.

Tack Tack =)

• Svar på tråden Ni som handlat bebis saker på GEKÅS i ULLARED!
  • drever
    Ekorrfamiljen skrev 2009-04-17 17:30:15 följande:
    Det beror på hur "vild" man blir när man kommer dit. När jag åkte dit för 10 år sedan brukade det räcka med 3-4000, nu kan jag lätt göra av med 6000 och uppåt på en dag.  (Har iofs 3 barn varav två tonåringar och en snabbväxande 3-åring, men ändå..)
    här ska inhandlas allt :) men då borde det räcka med dom päningarna
  • framsteg
    DaughterOfRock skrev 2009-04-17 16:06:31 följande:
    Passar deras regnskydd och myggnät till Teutonias vagnar?Finns det en sån säng somman hänger i taket?=) 
    Tror det är ganska "universal" regnskydd (finns ju även neongult som reflexväst för ca 80-90 och myggnät (funderar på om vi gav 25:- för det... mycket var det inte iaf). Har iofs inte testat vårt myggnät ännu på vår Teutonia, men det skulle man kanske göra någon dag... (Har Mistral S)

Inga sängar i taket som jag sett alls.
  • DaughterOfRock
    framsteg skrev 2009-04-17 17:45:45 följande:
    Tror det är ganska "universal" regnskydd (finns ju även neongult som reflexväst för ca 80-90 och myggnät (funderar på om vi gav 25:- för det... mycket var det inte iaf). Har iofs inte testat vårt myggnät ännu på vår Teutonia, men det skulle man kanske göra någon dag... (Har Mistral S)Inga sängar i taket som jag sett alls.
    Perfekt, tack =) Då väntar jag me o köpa tills jag kommer dit =)
    Regnskyddet sitter bra då man använder sittvagnen också? *nyfiken*
    Ska beställa en prestige.
  • Manjari

Nu har jag fått till det med galleri och bild på vaggan finns där.

• Tokstolla

Manjari:
    Vaggan var kanonfin enligt mig. Nästan så att jag vill köpa en
    Min morbror byggde dock en jättefin vagga till mig när jag skulle födas och vi ska nog använda den trots att den är så låg

• Therese1981

fin vagga....vad kostade den?

• knastintis

jag har vart i ullared 2omgångar å handlat för ca 1000kr varje gång å det mesta e klart ska nog dit i veckan å köpa babygym å pappan har lovat å betala hoppgungan... går in i v18 idag woooooooohoooooo

• Ekorrfamiljen

Vi bor ju så långt från Ge-Kås så det är klart att det blir lite dyrare när vi är iväg och shoppar eftersom vi köper i princip hela årsförbrukningen av kläder och leksaker + inredningsprylar när vi väl är där.

The confused squirrel strikes again...
  • Freja77

Igår var vi ner en heldag och handlade.
    Kom hem med allt som var på lappen =) Supernöjd med allt jag handlade.
    Damavdelningen hoppade jag över då "tanterna" var som galna där inne....varför orka buffas med alla!?! =) Fick med 2 mammaklänningar ändå av bara farten =)

Nu får bebben komma så blir det en tripp i höst igen =)

• Zekelina
    Manjari skrev 2009-04-18 00:31:07 följande:
    Nu har jag fått till det med galleri och bild på vaggan finns där.
    Tusen tack för bild och info!! En sån får det bli!! Jättefin!!
Svar på tråden Ni som handlat bebis saker på GEKÅS i ULLARED!