Ni som handlat bebis saker på GEKÅS i ULLARED!
Vi ska åka ner till Ullared (GEKÅS) snart och köpa bebis saker =)
Jag undrar vad ni handlade för bebis saker där?
Typ badbalja, täcke, kudde kläder m.m.
Tack Tack =)
Vi ska åka ner till Ullared (GEKÅS) snart och köpa bebis saker =)
Jag undrar vad ni handlade för bebis saker där?
Typ badbalja, täcke, kudde kläder m.m.
Tack Tack =)
Tack för bilden.....
min kära mor bor i Ullared, så hon springer där en del åt mig super!
det som finns på gekås är inte säkert att dom alltid har!
ofta får de in restpartier som de kan sälja mycket billigt, så ibland måste man ha tur när man e där!! =) typ angående sängar, skötväskor, barnstolar osv. det finns ofta nån modell och ibland massor att välja mellan.
men kläder å sängkläder å sånt finns alltid! nappar, små-plock mm.
men tänk på att det inte behöver vara så himla!
billigt där... tro mig mycket är det! men så pillar dom in nått som man mycket väl kan hitta mycket billigare nån annanstans..
men det som är så bra är ju att du hittar nästan ALLT du behöver under samma tak... utan att behöva leta som en dåre i olika butiker!!
glöm inte att kika på nedre våningen bland elektroniken, där kan du hitta typ febertermometrar å sånt billigt! finns såna nappar som mäter å de man mäter i örat med på nån sek. köpte en sist vi var där för hundra spänn! funkar super..
I fredags bar det av till Ullared.... 100 mil fram och tillbaka 14tim i buss med gravidmage och ont i ryggen va ingen hitt men ändå värt det. Nu har jag typ sovit i 2 dygn....
minbabynr1: vilket märke var det på örontermometern? Ska dit på onsdag och är ute efter en sån, fast har hört att vissa från Ullared är kassa.
Nån som vet om det finns plastad frotté?
Är deras åkpåsar bra? Kostade dom 199kr?
Känns ju onödigt o lägga ut 1000kr på en teutonia om man nu kan köpa en svart där o den är varm..
Erfarenheter o gärna bilder.. =)
till min son hade jag åkpåse frånb ullared då kostade den 199 men d e 8år sen men ångrar nästan jag gjorde mig av m den för den va kalas bra... idag va vi i ullared igen köpte mobil t spjälis babygym flaskor nappar flaskställ mamma byxor m mudd i sidan (ångrar dem dem va kassa vill ha hög mudd ist) ett mamma linne för 60kr som jag senare såg va ett amningslinne hade jag vetat d hade jag köot fler... å så en ram i svart d stod baby i för 15kr fanns i rosa å blått oxå på husgeråds avd... nu e nästan d mesta klart lite små saker bara men kommer troligen få en del från pappans sida...
Nu har jag haft en tråkig morgon!! så jag har gjort en liten lista på saker jag köpte i ullared förra veckan.
har jämfört med babylands hemsida. vist man kan handla många av prylarna billigare men där finns också allt under ett o samma tak!
*Tvättlappar 39:-/19,95:-
*Natusan badolja 45:-/ 23,95:-
*Natusan babyolja 45 / 23,95:-
*natusan top tp toe 59:-/29:-
*Idomin salva 39:-/ 23,95
*Febertermometer 149:-/ 39:-
*Nässug 49:-/ 12,95:-
*Natusan amningskupor 59:-/35:-
*Backspegel bil 199:-/119:-
*Sparkskyddbil 159:-/25:-
*Mobil 429:- (babylandsbilligaste)/ 89,95:-
*Babygym 549:- (babylandsbilligaste) /199:-
*Blöjbadbyxa 149:-/ 39:-
*Innekudde spjälsäng 149:-/29:-
*Innekudde vagn/vagga 99:-/12,95
*täcke spjälsäng 229:-/79:-
*Hoppgunga 319/149:-
*Örngott 65:-/7:-
*Underlakan spjälsäng 85:-/29:-
*Underlakan vagn/vagga 79:-/19,95:-
*Påslakan spjälsäng 359:- (babylandsbilligaste) /99:-
*påslakan vagn/vagga 229:- (babylandsbilligaste) /59,95:-
*Vällingdoserare 85:-/12,95:-
*Bärsele 849:- (babylandsbilligaste) /149:-
*insektsnät vagn 59:-/ 25:-
*Hörselskydd 199:-/ 99:-
*Flaskboste 59:- /9,95:-
*Nappflaska 69:-/ 29,95:-
*dinapp 59:-10,95:-'
Jag behöver väl inte förklara vilket pris som är vilket tycker de talar ganska så tydligt att det lönarsig att handla på gekå´s!!