• Aiiiiwa

barnprogram: "i drömmarnas trädgård"

satte precis på tvn, och kände nej nu får jag starta en tråd :P

någon mer som bara glimtat i drömmarnas trädgård som går på barnkanalen.

När jag låg sjuk o låg och titta på den kanalen såg jag det för första ggn och tänkte bara Teletubbies fast detta var snäppet värre. Kan ett barn ens tycka det är bra ? när en liten SAK springer rundor i en trädgård, hela programmet sprang två olika typer och letade efetr varann. underhållande ? nej inte ens för ett barn.. EL ??
    kan man inte bespara världen med ett sådant skit barnprogram ? tom med 3åriga son hade kunnat göra mer underhållande tv än det.

barnprogrammen va bättre för. inte massa trams, där dom beter sig som vimsiga hönor.

• Svar på tråden barnprogram: "i drömmarnas trädgård"
  • PamelaAndersson

min son älskar detta programm

• TvåM

Mina barn älskar det, det är det enda sonen tjatar om...

• Multignutten

Min son tittar just nu och han gillar det men han sitter inte i 30 min och tittar. Han tittar 10-15 min kanske sedan tappar han intresset så jag förstår inte varför de håller på så länge? Tror väl inte att så små barn (som det är tänkt ska kolla på det) orkar sitta i 30 min och titta, eller har jag fel? Min son blir förresten 2 år i april...

• Jenniesmamma

Min dotter på 3,5 och son på 1,5 tycker om det barnprogrammet jätte mycket,dom kollar på det varje morgon när deras mamma vimmsar runt och letar efter allt som ska med. Och jag tycker inte att det är värre en Teletubbies,det var ett barnprogram jag inte skulle tillåta mina barn att titta på.

RIP Felix,älskade lillebror!
  • Teskedsmamman

ALLA mina ungar är som tokiga i detta barnprogram! Till och med min ytterst överaktiva 18 mån gamla kille går i bolibompakoma när detta kommer på...

Triss i killar! 04, 05 & 07 - läs om oss tesked.blogspot.com/
  • Rödklint

Min dotter som är 1 år älskar det programmet Hon dansar till musiken och klappar händerna och skrattar högt. Hon tittar på hela programmet. Vi har spelat in några avsnitt och då har hon lärt sig hur hon gör för att spola tillbaka när det börjar bli slut så hon kan se det igen.

Programmet är skapat av de som ligger bakom Teletubbies, så det är inte så konstigt att de påminner om varandra.

• jojja

Även mina barn gillar programmet "mamma - det en annan sorts teletubbies"

• Leone i Västerås

Mina två små, som blir 2 resp 3 i mars fullkommligt älskar det programmet.

Mamma till fyra underbara barn på jorden och två i himlen
  • Tingli

min son på 3år älskar programmet!
    han kollar på det å sen när bolibompa börjar så vill han inte se tv mer

Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
Svar på tråden barnprogram: "i drömmarnas trädgård"