• Aiiiiwa

barnprogram: "i drömmarnas trädgård"

satte precis på tvn, och kände nej nu får jag starta en tråd :P

någon mer som bara glimtat i drömmarnas trädgård som går på barnkanalen.

När jag låg sjuk o låg och titta på den kanalen såg jag det för första ggn och tänkte bara Teletubbies fast detta var snäppet värre. Kan ett barn ens tycka det är bra ? när en liten SAK springer rundor i en trädgård, hela programmet sprang två olika typer och letade efetr varann. underhållande ? nej inte ens för ett barn.. EL ??
    kan man inte bespara världen med ett sådant skit barnprogram ? tom med 3åriga son hade kunnat göra mer underhållande tv än det.

barnprogrammen va bättre för. inte massa trams, där dom beter sig som vimsiga hönor.

• Svar på tråden barnprogram: "i drömmarnas trädgård"
  • Leone i Västerås
    TvåM skrev 2009-02-04 21:25:09 följande:
    Här heter också programmet Macka packa
    Och min snart 3:åring säger också Macka Packa
    Mamma till fyra underbara barn på jorden och två i himlen
  • Aiiiiwa

programmen på CN är ju iallfall underhållande

än "i drömmarnas trädgård" där dom bara springer rundor och inget händer.

att jag la upp tråden var mest för och kolla om det var fler som tyckte som jag.

men tydligen så är de ju poppis bland barnen

men sen kan ni ju fråga er själva, vad tycker ni ?
    det var ju de jag va ute efter mest..

• melonfabriken

Har tre barn på 5, 2 och 9 månader och allihop älskar det programmet! Jag tycker det är jätte gulligt:)

• Malinski 82

Haha, vi såg det där programmet igår. Såg ju ut som en dålig syratripp! Sonen på 3 år klagade på att det inte hände något och ville kolla på Bamse istället, originalfilmerna i svartvitt från 60-talet. Som sagt, det var bättre förr!

• Kakan83

Aiiiiwa skrev 2009-02-04 21:36:47 följande:

programmen på CN är ju iallfall underhållandeän "i drömmarnas trädgård" där dom bara springer rundor och inget händer. att jag la upp tråden var mest för och kolla om det var fler som tyckte som jag. men tydligen så är de ju poppis bland barnenmen sen kan ni ju fråga er själva, vad tycker ni ?det var ju de jag va ute efter mest..
    Jag personligen tycker inte det är så underhållande, men det tycker jag inte om något barnprogram.
  • Aiiiiwa

Malinski 82 skrev 2009-02-04 21:41:56 följande:

Haha, vi såg det där programmet igår. Såg ju ut som en dålig syratripp! Sonen på 3 år klagade på att det inte hände något och ville kolla på Bamse istället, originalfilmerna i svartvitt från 60-talet. Som sagt, det var bättre förr!
    hehe så ska det låta :D

jag själv är den som kan sitta å titta på barnprogram hela dagarna om det skulle vara så..
    finns många bra. en favvis från när jag va liten var ju trasdockorna..
    och disneydags liksom :D bättre kan det ju inte bli ^^
  • krabban

Sone 17 månader diggar programmet !
    Barnprogrammen färr var mest vänsterskit!

• AW76

Aiiiiwa skrev 2009-02-04 21:36:47 följande:

programmen på CN är ju iallfall underhållandeän "i drömmarnas trädgård" där dom bara springer rundor och inget händer. att jag la upp tråden var mest för och kolla om det var fler som tyckte som jag. men tydligen så är de ju poppis bland barnenmen sen kan ni ju fråga er själva, vad tycker ni ?det var ju de jag va ute efter mest..
    Jag gillar programmet på så sätt att man vet att man får garanterat lugnt i en kvart Nä skämt å sido, jag tycker väl inte programmet är BRA, men det är gulligt och harmlöst. Sen gillar jag faktiskt musiken i slutet när han åker iväg i båten.

Och varje gång får jag svara på frågan varför han sover i båten. (har ff inte kommit på nåt bra svar.)

Tycker det finns betydligt värre program. Svamp-Bob t.ex. Det är fan inget för barn!
  • jojja

Jag själv? Jag gillar att kolla på tv-program för vuxna. Barnprogrammen är gjorda för barn, och jag låter mina BARN titta på dem.
    Förstår inte - måste man sitta och titta på tv-programmen med dem? Jag har annat att göra än att sitta framför tvn...

Annars kan jag bara hålla med Bonanza - CN-programmen tycker jag är avskyvärda. Bara våld och slagsmål mest hela tiden.  

Snart är det vår och skönt ute. Då blir väl tvn som vanligt ståendes och samlar damm. Vi skulle kunna ha halvårsprenumeration på tv. haha

Svar på tråden barnprogram: "i drömmarnas trädgård"