• Aiiiiwa

barnprogram: "i drömmarnas trädgård"

satte precis på tvn, och kände nej nu får jag starta en tråd :P

någon mer som bara glimtat i drömmarnas trädgård som går på barnkanalen.

När jag låg sjuk o låg och titta på den kanalen såg jag det för första ggn och tänkte bara Teletubbies fast detta var snäppet värre. Kan ett barn ens tycka det är bra ? när en liten SAK springer rundor i en trädgård, hela programmet sprang två olika typer och letade efetr varann. underhållande ? nej inte ens för ett barn.. EL ??
    kan man inte bespara världen med ett sådant skit barnprogram ? tom med 3åriga son hade kunnat göra mer underhållande tv än det.

barnprogrammen va bättre för. inte massa trams, där dom beter sig som vimsiga hönor.

• Svar på tråden barnprogram: "i drömmarnas trädgård"
  • Aiiiiwa

haha.. tjiii fick jag :D

min son tittar inte på sådant :P

endast teletubbies när han låg på sjukhus i nästan 2mån, men de fanns ju inte mkt i utbud.

han blir 3 i april.
    får han välja mellan barnkanalen eller cartoon networks så blir d CN.

haha kan hålla med om att programmet borde ju inte vara så långt som 30min, max 10min. ja tröttnade efetr 5min, hände ju inget.
    i vilken åldersklass ska de riktas till egentligen ?

• Teskedsmamman
    Aiiiiwa skrev 2009-02-04 18:06:47 följande:
    haha.. tjiii fick jag :D min son tittar inte på sådant :P endast teletubbies när han låg på sjukhus i nästan 2mån, men de fanns ju inte mkt i utbud. han blir 3 i april. får han välja mellan barnkanalen eller cartoon networks så blir d CN. haha kan hålla med om att programmet borde ju inte vara så långt som 30min, max 10min. ja tröttnade efetr 5min, hände ju inget. i vilken åldersklass ska de riktas till egentligen ?
    Min är 18 mån, 3 år och 5 år och det går hem hos alla tre...
    Triss i killar! 04, 05 & 07 - läs om oss tesked.blogspot.com/
  • nallle puh

min minsta dotter bara älskar det programmet.

• AW76

Och min son, 3 år, älskar också programmet. "Macka packa" som han kallar det. (det finns väl nån som heter Macka packa där?) Han är även ett stort fan av Teletubbies, men börjar kanske tröttna liite på dem nu.

• TvåM
    AW76 skrev 2009-02-04 20:41:17 följande:
    Och min son, 3 år, älskar också programmet. "Macka packa" som han kallar det. (det finns väl nån som heter Macka packa där?) Han är även ett stort fan av Teletubbies, men börjar kanske tröttna liite på dem nu.
    Här heter också programmet Macka packa
  • AnnahConda

Min son tycker väldigt mycket om detta program. Jag tycker det är bra eftersom det inte är något läskigt med det och sen har de så roliga namn på figurerna vilket är jätteroligt att höra sonen säga.

• gormisen

Min 2-åring älskar det också...Tyvärr. Jag hatar det så mycket att jag hellre ser på Telitubbies, och det säger en hel del!

• Bonanza
    Aiiiiwa skrev 2009-02-04 18:06:47 följande:
    haha.. tjiii fick jag :D min son tittar inte på sådant :P endast teletubbies när han låg på sjukhus i nästan 2mån, men de fanns ju inte mkt i utbud. han blir 3 i april. får han välja mellan barnkanalen eller cartoon networks så blir d CN. haha kan hålla med om att programmet borde ju inte vara så långt som 30min, max 10min. ja tröttnade efetr 5min, hände ju inget. i vilken åldersklass ska de riktas till egentligen ?
    Du låter din unge kolla på skitprogrammen på Cartoon Networks men klagar på det här? Ok...
    Nej men? En bra blogg: blandkatterochkorvar.blogg.se
  • Kakan83

Min son älskar det programmet. Hellre det än annan skit som går på cartoon network osv.

Svar på tråden barnprogram: "i drömmarnas trädgård"