• vackrastarflow

Minns du Milton?

Blev lite inspirerad av en annan tråd. När jag var ung och red som en tok var Milton drömhästen, och är väl fortfarande det. Blev nästan lite tårögd när jag tänkte tillbaka på honom och hans fantastiska liv.

En liten tribute till den vitaste legenden

• Svar på tråden Minns du Milton?
  • Izamoon

Ja honom minns man ju å kommer nog alltid att göra.

Vad säger ni har vi nån ny "Milton" nu då här på 2000-talet nån som syns överallt

• Musetti

Oh, klart jag minns Milton, drömmarnas häst. Visste inte heller att han dött, men borde ha kunnat räkna ur det...

• Pernilla75

Jaha, så sitter man då här och lipar och bannar sig själv för att man tittade på videoklippet.

Såg Miltons avskedsuppvisning på Scandinavium. Inte ett öga var torrt då heller...

• vackrastarflow
    Pernilla75 skrev 2009-02-10 20:35:25 följande:
    Jaha, så sitter man då här och lipar och bannar sig själv för att man tittade på videoklippet. Såg Miltons avskedsuppvisning på Scandinavium. Inte ett öga var torrt då heller...
    om det får dig att känna dig bättre, så lipade jag också
  • amalie79

Jag var också på avskedsppvisningen och det går inte ens att beskriva stämningen i scandinavium den dagen.

Tror det var de två i kombination som gjorde det så speciellt, delvis. För John W verkar så jäkla sympatisk och verkar ha en sådan ödmjuk inställning till sin/deras framgång

• Lille Fi

Absolut, såg honom sista gången på scandinavium o böla stort! Honom kommer ja nog aldrig att glömma

Harry 8 feb ´08
  • Hanniz84

oja... klart man minns han :)

• SmileyMalin

Ja Han fanns nog i alla små hästflickors hjärtan

• Firefairy

jag var oxå där. underbar stämning och ett fint farväl till en underbar häst.
    kommer ingen mer sagohäst som Milton i mitt liv iallafall.. blir svårt att nå den populariteten tror jag

Svar på tråden Minns du Milton?