• vackrastarflow

Minns du Milton?

Blev lite inspirerad av en annan tråd. När jag var ung och red som en tok var Milton drömhästen, och är väl fortfarande det. Blev nästan lite tårögd när jag tänkte tillbaka på honom och hans fantastiska liv.

En liten tribute till den vitaste legenden

• Svar på tråden Minns du Milton?
  • vackrastarflow
    hewa skrev 2009-02-11 02:03:48 följande:
    När jag såg rubriken var min första tanke "Inte kan det väl vara DEN Milton som menas?!" Trodde väl inte att fler var som jag och fortfarande hade honom i minnet
    Vi är tydligen rätt många också

Jo, John Whittaker kallades Stoneface för att han inte visade så många känslor. Men jag tror nog ändå han älskade Milton och han behandlade honom mycket väl.

Upia,
    Jag är nästan tvärtom, jag skulle lätt kunna kalla min son Milton just därför Men jag är nog ganska konstig
  • ninanen

Jag hade som många andra tapetserat med Milton i mitt rum...

Hade inte sett honom på ett tag nu när jag såg klippet sitter här och ler nu... Tänk att den hästen väcker så mycket känslor och minnen... Cykelturer till stallet i ur och skur, lukt av hö, nymjölkad mjölk och kanelbullar hos ägarna av gården å så förstås drömmarna om Milton...

• thelifesaviour

Självklart minns man Milton och hans sista ärevarv till simply the best! :)

• Sthlm Cicci

HAHAHA!!!! Sover faktiskt i mitt gammla milton påslakan just nu. Har inte haft hjärta att slänga det. Tjit va drömde om den hästen, när jag va liten...

• Lantismamman75an

Inte bara minns, jag har fått klappa honom oxå En av alla förmåner man hade när man jobbade som funktionär på Göteborg horse show

• Perry the Platypus

Nej, har aldrig hört talas om honom. Men vilket kraftpaket!!

(¯`°?.¸ ღ♥ Bless my arse. ♥ღ¸.?°¯)
Svar på tråden Minns du Milton?