• Madde30

Februarimammor i Linköping!!!

Hej hej!
    Tänkte att det kunde vara roligt att snacka med mammor som ska ha barn i februari 2006!
    Jag väntar mitt 4:e barn den 14 februari 2006!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-09-05 11:16:28:
    HOHO??? Kommer det bara 2 bebbar i februari i Linköping??

• Svar på tråden Februarimammor i Linköping!!!
  • Annim

Hej du!

Nä här sov det inet sitter här pigg och glad! Åtminstone glad!
    Kommer inte ihåg vart ni sa att ni skulle träffas?
    Men tiden stämde iaf 11:30, eller? (gravsnurrig, demenet ja vad finns det för bra ursäkter?)

Återkom gärna med mer info!

• magica71

hej tjejer! Måste tyvärr meddela att jag inte kan komma på fikat på fredag. Det har kört ihop sig alldeles denna vecka och nu så ringde tandläkaren och ville boka om sonens första tandläkarbesök till just fredag. Så vi får träffas en annan gång... För jag hoppas ni har så trevligt att det blir fler fikaträffar framöver... eller?

• suzzi66

Madde hoppas du blir frisk tills Fred. Det var bra att du lyssnade på signalerna från kroppen och åkte hem , ofta så ignorerar man dem och så blir man aldrig bättre. KRYA PÅ DIG!

Jag har bara orkat jobba,äta och sova ( jag sover så dåligt nu) Hoppas det blir bättre snart!
    Nu ska jag äta sedan blir det att öppna affären kl 10. Idag är jag själv så det är en tuff dag 10 tim utan att komma ifrån. Har börjat sätta ut en stol för det blir för lång tid annars utan att sätta mig.
    Försöker logga in imorgon.

Ha en Toppendag

Susanne

• Annim

INGEN?
    Som kan ge mig info om vart ni/vi skulle träffas för fika?
    Kommer inte ihåg var?
    Återkom gärna med info om det i denna tråd!
    Annars kan jag inte dyka upp om jag inte vet var jag ska hålla utkik efter er! /Minna

• Annim

*ASG*
    Vilket gott intryck jag måste göra på er! *Skrattar åt mig själv*
    Här sitter jag och först blir lite putt för att ingen talar om för mig vart ni ska fika.
    Kommer på efter en låååååång stund att det är "BARA" att gå tillbax i tråden och kolla vad ni skrivit. Snabbtänkt!!! Nääää det kan man ju tydligen inte anklaga mig för att vara!!!!! /Minna

• Madde30

Hej flickor!
    Äntligen funkar nätet! Det är bestämt nu att den 1 nov åker jag å sambon till Sthlm på ultraljud och kikar efter könet *ler*
    Väntar dock på att bm ska ringa mig nu och ska försöka få till ett ultraljud då jag hade en blödning inatt, en liten liten så jag är inte vansinnigt orolig men ändock!

Ses gör vi ju på fredag kl 11.30 på Steves Annmi

• Mallan76

Hej!
    Har inte skrivit här på länge, men tycker det är lite svårt att veta vad man ska skriva om! Nu när illamåendet har lagt sig har man ju inga krämpor att klaga på!
    Däremot har jag börjat få lite halsbränna och fingrarna har redan svullnat...(Svullnade grymt mycket sist)..Vart ska det sluta måntro??

Har ni känt några sparkar än? Jag har känt en del, tror jag, men det är ibland svårt att veta om det är tarmarna eller barnet man känner tycker jag!
    Fler som går på Kvinnohälsan? Jag går där och gick där sist också. Tycker de är bra där.
    Synd att det sånt hopp för andragångsföderskor bara. Från inskrivningen i v. 12 till andra besöket i v. 25 är det ju en evig tid, eller hur? Kontrollmänniska som man är vill man ju ha lite koll på blodtryck, Hb och B-glucos, ja helst varje vecka faktiskt!
    Får väl vänta tills jag börjar jobba igen i oktober, då kan jag kolla värdena på jobbet.

Ha det bra och sov så gott alla Linköpingsmammor!

• Annim

Hej tjejer!
    Typiskt nog fick jag jobb fredag natt! Hoppar in som timvikarie på nätter!
    Så jag får nog ägna fredagen åt att försöka vila inför nattjobbet. Hade så gärna vilja träffa er, men förhoppninsgvis blir det fler träffar och jag/vi får ytterliggare chanser att bekanta oss!

Ha det riktigt trevligt och ät nu rejäla bakverk även för mig, som får njuta av att torka skit!
    Nädå, de flesta gamlingarna jag jobbar med är rätt så gulliga! ( Kan ni tänker er ett bättre ordval *L*) Kramar från Minna!

• suzzi66

Godmorgon !

Jag såg att du Madde ska kolla könet på babyn varför åka till Stockholm för det ?

• suzzi66

Som svar till Mallan kan sägas att jag inte kännt sparkar än men jag känner barnet flytta sig i magen och spjärna.

Det här är tredje barnet och Jag ska gå i v20 andra gången men det kan nog bero på att jag haft en blödning. Jag går på Kvinnohälsan och tycker de är kanonbra!

Svar på tråden Februarimammor i Linköping!!!