• Madde30

Februarimammor i Linköping!!!

Hej hej!
    Tänkte att det kunde vara roligt att snacka med mammor som ska ha barn i februari 2006!
    Jag väntar mitt 4:e barn den 14 februari 2006!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-09-05 11:16:28:
    HOHO??? Kommer det bara 2 bebbar i februari i Linköping??

• Svar på tråden Februarimammor i Linköping!!!
  • mammsan2

Oj ja just ja det är ju imöra ... fasen tiden går så snabbt....
    Har just lagt ett barn som skrek/vrålade i 30-35 min innan hon slog ihop ögonen det kvittade till slut om jag stod brevid sängen eller ej hon bra var arg/ledsen ändå... SUCK ja nog är hon inte bra inte....Man känner sej så tafatt när det blir så där vad ska man göra??? JAja nu sover hon gott iaf.... Är pappan hemme här i möra så kommer jag annars så ser jag fram imot nästa träff.

Kjamisar mej

• hot fuss

jag kommer tyvärr inte kunna ses idag.
    har dottern hemma o vi ska baka o så inför vårt kolmårdenbesök imorgon.

• suzzi66

God morgon !

Synd att du inte kan komma KidA!

Men du ska ha det så trevligt med dottern
    Kul att åka till Kolmården!

Vi ses nästa gång!

• mammsan2

Oki.... Hej på er alla, har ni helgledigt??? ;0)

Kikade in bara för å se om ni hade det trevligt igår, hur många var det som kunde komma???

Kjam på er å hoppas vi kan ses snart igen allahoppa !!!!

• mammsan2

oj vad häde bäst JAG går NU

• Madde30

Hallå tjejer!!
    hur har ni haft det i helgen?

• suzzi66

Godmorgon Allihopa !

Hoppas ni har haft en trevlig helg. Själv har vi varit i Karlstad och hälsat på svärmor o svärfar. Skönt att bli serverad mat, man blir riktigt bortskämd

Tack för i Fredags Malin! Maten var jättegod och det var trevligt att prata. Gladiolerna blev mycket uppskattade av svärföräldrarna. Vi köpte en hög beige vas på Ikea, det blev kanonfint tillsammans.

• Mallan76

Har också haft det bra i helgen! Gick en sväng på IKEA i lördags kväll, köpte mest småsaker som lite tallrikar, förvaringsboxar, servetter och en taklampa.... I fredags blev vi dock betydligt fattigare, köpte en Contura braskamin. Blir nog mysigt att tända en brasa kalla höstdagar och inte minst i jul!
    Blev oxå bortskämda av svärföräldrarna i söndags, med god middag... Aldrig fel!

Tack Susanne för en trevlig middag på Kikko Bar i fredags!

Svar på tråden Februarimammor i Linköping!!!