Suzzi, skönt för dig att dina sammandragningar minskat. Här är det precis tvärtom. Så gott som hela natten har jag haft sammandragningar
. Kände även lite smärta ner mot ljumskarna. Var på vippen att ringa förlossningen för rådgivning, men så lugnade det ner sig lite och nu är det relativt lugnt. Tror jag har stressat lite för mycket de senaste dagarna samt burit på Arvid lite för mycket...
Han väger ju trots allt ca 13 kg nu, så visst blir det en ansträngning för kroppen.
Vi får se hur det artar sig under dagen...
Snicker, grattis till vagninköpet. Brio kan man alltid lita på!
Mammsan, vad jag har förstått är babystugan.com den enda återförsäljaren av vagnen vi vill köpa och deras butik ligger i Trelleborg... De allra flesta av deras vagnar kan man beställa via nätet men just denna vagn kan man bara köpa mot avhämtning. Vi har dock en hel del släkt i Blekinge, så vi kanske tar en tripp neråt landet och köper vagnen....
Angående fika: Jag har BM-besök kl. 16:30 på måndag. Kan tänka mej fika 1-2 timmar innan i så fall, men åker helst inte in 2 ggr till stan den dagen.
Vad ska ni göra i helgen? Jag ska till min familj i Eskilstuna i helgen. Ska spela in en skiva med ett gäng och det är övning hela lördagen... Ska bli så kul!!
Kramisar Malin