• Madde30

Februarimammor i Linköping!!!

Hej hej!
    Tänkte att det kunde vara roligt att snacka med mammor som ska ha barn i februari 2006!
    Jag väntar mitt 4:e barn den 14 februari 2006!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-09-05 11:16:28:
    HOHO??? Kommer det bara 2 bebbar i februari i Linköping??

• Svar på tråden Februarimammor i Linköping!!!
  • Madde30

Godmorgon!!!
    Hallå tjejer...dax att vakna nu va? *ler*

• suzzi66

Godmorgon
    Har sovit bättre inatt vakna vid fem med värk lyckades somna om efter en timme. Stefan sa hej då gick till jobbet nyss. Men först försäkrade han mig om att man kunde ha molande värk
    i livmodern de här veckorna, han hade läst det på nätet... Han är SÅÅ gullig

• Madde30

morrn
    Härligt när dom lägger ner lite energi och intresse

Jag måste ju bara berätta...jag vann ett bud på Ebay igår, sängkläder till bebben. Gå gärna in och titta i mitt galleri och säg vad du tycker! jag har drömt om att få något liknande sen jag väntade min 7-åring! Det finns inte att köpa i sverige!

• suzzi66

Det var jättefint jag gillar björnar. tittade även på kläderna Nalle Puh är såå gullig. Min favorit är Ioor.

• Madde30

Min favvis är Nasse *ler* Han är bara sååå söt och såå töntig *ler* Sängkläderna är oxå nalle puh...nu får jag nog inte köpa mera Nalle puh för sambon *s*

• suzzi66

Man kan väl inte ha för mycket Nalle Puh

• Madde30

Nej jag menar det *s* Gubben håller på att kräkas på alla Nalle Puh grejer som jag tittar på.... Men va då...det är ju sååå gulligt!!!

• suzzi66

Vi har inte köpt så mycket än.
    Bara de här:
    Lammfäll
    En barn mugg
    Ett pussel ( från 2 år ) kunde inte motstå
    Två Bodies en mössa Till nYfödda( fick av Mamma o Pappa)
    och så har vi lagt undan en Brio vagn (Kombi) Svart/grå
    Det var det hela men vi tittar ju hela tiden det kan man inte motstå

• Madde30

Vi har bara köpt det som finns på bilderna. Jag är så shoppingsugen så jag håller på att krivera *s* Det finns ju såå mycket underbart fina kläder!!

• suzzi66

Jag vet! *ler* man skulle kunna köpa hur mycket som helst men då vill man ju veta om det är en flicka eller pojke. Har ni tittat på säng än eller har du sparat?

Svar på tråden Februarimammor i Linköping!!!