• LC04

Partiell mola

Ja jag får se vad hon säger. Känns iallafall väldigt olustigt

• LC04

Ingen som ringt än så jag vet inget. Börjar bli less på att alla lediga dagar går åt att vara ledsen och vänta på att nån tjomme ska ringa. Blir ju en riktigt sur helg dessutom om jag inte får nåt svar. Sjukvårds-skit.

Hur går det med katterna?

• LC04

Varför ta prover om ingen talar om hur dom är. Ska det ta 4 dagar?

• LC04

Hoppas ni får tillbaka pengarna och att hon blir frisk.

Nu ringde doktorn och hon tyckte det hela var mycket märkligt och hade ingen förklaring på detta alls. Fick tid för VUL + prover på måndag. Känns lite bättre nu när jag vet att jag blir undersökt snart.

• LC04

Jag hade lite rester kvar och är nu skrapad igen. Det gick bra. Hoppas det var för sista gången. Gravresterna är återigen skickade på analys och jag hoppas att det förtsätter vara en icke-mola, nya blodprover om 2 veckor.

Malla7: Beklagar ditt missfall och hoppas du slipper mola. Det är fruktansvärt jobbigt att vänta på provsvaren. För mig tog det ca 2 veckor att få svar på analysen och jag hade inte mola. Men en väldigt molamisstänkt ultraljudsbild.

• LC04

Skönt att din kropp kommer igång igen Jessika.

malla7: Ja det är ledsamma och skitjobbiga veckor du har framför dig. Många styrkekramar.

• LC04

Jag träffade tre läkare som var nästan säkra på att jag hade mola enl min ultraljusbild. Så det är verkligen inte kört förrens det är analyserat. Om du har tre hinnsäckar så borde de ju producera mer hormoner än en vanlig grav. Hoppas hoppas.

• LC04

Anonym (frustrerad): Ledsamt att läsa ditt inlägg. Så jobbigt att få missfall och att sen gå att vänta på provsvar är skit.
    Gjordes det nåt prov av fostret i v 19?
    Hoppas att du snart får bli gravid igen.

• LC04

Vilken mardrömför dig och din man att behöva uppleva.

Håller med om att det finns lite info och få som vet nåt. Jag hade aldrig hört talas om det innan jag själv blev misstänkt. Under dom här veckorna har jag nog haft mest nytta av FL någonsin.

Svar på tråden Partiell mola