• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

sen finns en grej till man kan göra som gav mig förvånande resultat, jag prövade en tid att byta ut allt mjukt bröd mot knäckebröd. å oj vad snabt det gav resultat!!
    å då ändrade jag ingenting annat.
    Gärna dom lite grövre knäckena som SPORT eller HAVRE...mmmmm..

Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-10 20:11:24 följande:
    Ja, får börja med som fru T skrev, att smaksätta vattnet.Tack tjejer för alla råd jag får iaf Så skönt att man kan skriva av sig här när man är deppad.
    klart vi stöttar nån nytta måste man ju göra hade ja inte bott så lånt bort hade ja dragit med dig på en promenad, dagligen...

men bara för att tjata lite VATTEN VATTEN VATTEN  det gör susen å resar kroppen från massa onödiga slamprodukter som gärna stannar annars... å ja tror det är lite av en vanesak me...
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-10 20:12:56 följande:
    Det lät ju som en bra idè, jag älskar knäckebröd Hade du inget på då, som smör eller ost?
    jodå både smör å pålägg, precis som på vanliga mackor..
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-03-10 20:37:56 följande:
    Det gjorde jag med ett tag. Hade philadelphiaost och mager skinka på och det gav resultat faktiskt. Grymt gott också
    Dessutom mådde min tröga mage mycket bättre av det me

ja är galen i mesost så det blev mycket av det på

lätt att ja kommer gå tillbaka till det sen i sommar.
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-10 22:03:31 följande:
    Nån som vill hänga på o springa eller gå blodomloppet i slutet av maj?Bildar man ett lag på 5 personer så får man en picknick påse.
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-10 22:18:23 följande:
    Nä, det är nog inte så troligt Vi får väl ta vi som inte är gravida
    hehe ja kan ju följa me å hoppas på att förlossningen sätter igång
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    dinana skrev 2009-03-11 10:33:32 följande:
    Haha, vi kan ju ta och anmäla oss så får vi se vem som orkar runt =)
    Får ha några runt om oss som kan valla oss å några som går framför å lockar me glass
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    dinana skrev 2009-03-11 11:32:17 följande:
    Haha, ja precis =) Jag har ingen aning om i vilket jag kommer vara i då. Går å fasat för att jag kommer behöva sjukskriva mig nu. Men udnrar hur tusan man skall få pengar då. De säger att man inte kan ta ut a-kassa när man är sjukskirven och det förstår jag ju.. Men det vore ju trevligt om man kunde få lite pengar i alla fall. Jaja, vi får se vad de säger på fredag.
    havandeskapspenning eller sjukpenning... om fk beviljar...
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

Nu märks det att det börjar bli trångt i magen, det bökas å bufflas så gott som helatiden nu... det buktar ut här å där på magen å den är ständigt i rörelse, hon liksom prässar sig utåt...
    önska det fanns ett mellanting bara... för i två veckor va det ju helt kolungt å man blev sjukt orolig å nu är det rörelse helatiden iställe så ja inte får nån ro å kan knapt sitta hur ja vill för det blir så obehagligt...

alltid ska det va nåt... tur att ja inte ska utsätta mig för detta igen för ja tror inte att hela den här graviditetsgrejen är nåt jag är gjord för... jag har fortfarande inte förstått vad det är som är så mysigt... vill bara att hon ska komma ut..

i morron är det bm besök igen

Åh vad jag längtar
  • Fru T

jo man kan bli sjukskriven fast man är arbetslös, om man har riktiga besvär som gör att men tex inte kan söka jobb och vara tillgänglig på arbetsmarknaden... tyvärr är det inte alltid fk beviljar det bara...

Åh vad jag längtar
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!