• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

Nisse tycker om att sova PÅ sina vänner..
    min Nils är inte normal, han tycker om att sova PÅ sina vänner
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Marayah skrev 2009-03-07 13:17:10 följande:
    Så söt han e då..Marko har nått konstigt lyckorus här. Han har tappat sin första tand och har blivit smått tolkig.
    hehe så sött, det är ju jätte spännade å tappa tänderna ju å man känner sig ju så stoor

mannen min plocka ut en tand på en kompis dotter på nyårsafton hon sprang runt å visa hur lös den va för alla å fega jätte mycke å så fråga han om han fick känna, klick så va den ute å hon stod där som ett fån tanden satt ju knapt fast efter allt pillande...
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Familjetrollet skrev 2009-03-07 13:42:56 följande:
    så söta de är
    Ibland iallafall... för en stund sen låg två av dom högst upp i klöspelarn å bråka tills den ena ramla ner
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Skorpan08 skrev 2009-03-07 13:47:41 följande:
    Haha, så gör våra med ibland. Och den som blir kvar däruppe ser så nöjd ut.
    fast han som "vann" hoppa ner han me, det va inte äns en fajt om vem som skulle va där. utan det va bara jävulskap. han som låg där först låg å sov i godan ro när den andra kommer upp å började jävlas.
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    dinana skrev 2009-03-07 16:25:45 följande:
    Åh va hände nu dåVar menat till Fru Tzoanidis...Jag har en vit i 80C, en annan i 80D och så en svart med gråa ränder i 80E. De är alla från HM. Har även en vit från Abecita i storlek 70F. Något av intresse? Det är amningsbehåar allihop. Men tyvärr är de försmå för mig.
    Inte dom storlekar jag är ute efter..
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-03-08 09:56:22 följande:
    Det var väldigt billigt! Jag funderade på att gå dit och kolla efter en bra BH till bröllopet. Det borde de väl ha där också? Vart ligger det?
    Jag köpte mina undisar till bröllopet på triumph, dom har såå fina undisar jag köpte dom på deras butik i Nkpg men ja tror det finns flera återförsäljare av dom här i Lkpg

http://www.triumph.com/se/  här kan du kika lite

ja köpte bh, trosor, strumpebandhållare, stayups å ett jätte sött strumpeband å det vart inte alls dyrt..
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-03-08 12:42:27 följande:
    Åh vilket bra tips! Tack!
    kan tillägga att dom va väldigt populära
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-03-08 12:47:25 följande:
    Hehe, bra det! Sambon tycker det är onödigt att lägga massa pengar på sånt, de ska ju ändå av Men man vill ju känna sig fin en liten stund iaf
    Je ellerhur å sen kan man ju lyxa till det med dom vid nåt annat tillfälle med... inte skulle man ju känna sig fin i ett billigt set från cubus tex... ja tror mina kosta runt 800 samanlagt men mins inte riktigt...
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-03-08 14:53:51 följande:
    Tack för tipset! Ska kolla upp det!Annars har vi inte så höga krav
    vi hade tårtbuffe med hemmagjorda tårtor å kladdkakor å massa jordgubbar...
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    dinana skrev 2009-03-09 15:41:14 följande:
    Hihi, synd att hästar skall kosta så mycket dock. Jag hade hästar när jag var liten, men aldrig mer säger jag bara... ALDRIG mer... hatar verkligen hästar... de är så otroligt korkade. Tyckte till och med fåren var smartare.
    Nehedu om det är nåt hästar är så är det smarta
    dinana skrev 2009-03-09 15:42:45 följande:
    Då är vi i alla fall två. Fast som jag sa till brossan så gör det inte så mycket om bebisen kommer någon vecka innan beräknat. Bara sambons 30-årskalas är över (han fyller är den 24e maj)
    ställ in dig på att gå minst tiden ut för annars lär det bli skapligt träligt att gå över om du gör det
    ja är helt inställd på att gå över tiden....
    Åh vad jag längtar
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!