• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

Fru T skrev 2009-03-02 12:44:07 följande:
    mannens lediga helg denna vecka, jag tar det gärna på en jämn vecka.
    fel fel fel OJÄMN vecka vill jag ta det på!
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    LittleMee skrev 2009-03-03 00:07:55 följande:
    Hej, Det gick bra ikväll. Fick ligga med ctg maskinen i ett par timmar då bebisens hjärtslag galopperade uppemot 180 slag i minuten. Han lugnade ner sig till slut så jag slapp bli inlagd. Ska på tillväxt ul på onsdag så vi får se hur det står till därinne.
    Så skönt att allt va bra, jag va ju uppe där förra veckan av samma anledning men min kurva va fin från början så låg nog bar i ca 45 min...
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

Här vakna man av att det pulsa till när ja bet ihop...
    Har en tand som jag rotfyllde för två år sen (på FEM besök) tandläkarn hävdar att tanden är död och att ja inte har nån känsel i den, sa hon för att försöka få mig att inte ta nån bedövning de sista gångerna, men ja kände redan då att jag hade känsel i den å villa promt ha bedövning...
    Den har sen gått sönder lite då å då men så lite så ja har inte brytt mig för har liksom inte lidit av det...
    Nu har ett helt hörn lossnat å ja den är defenitivt INTE död, känner av den helatin, det hör inte ont förutom då ja biter ihop hårt.
    Så nu sitter ja å väntar på att klockan ska bli halv åtta så ja kan ringa tandläkarn...

så jävla trött på tandläkare så det är sjukt...
    hade inte kirurgen som misshandlade mig så jävla brutalt när han opererade ut visdomstanden bakom denna skadat den här tanden från början å ja hade fått en erfaren tandläkare å inte nån jävla färsking som inte kunde rotfylla från början så hade ja sluppit alla dessa problem...
    Det jävliga är ju att dom håller varandra om ryggen å skulle aldrig erkänna att dom kan göra fel...
    Jag kommer be dom dra ut tandfan nu om dom ska börja borra å greja i den för av erfarenhet från en annan tand i munnen så har ja sån jävla skitkvalite på mina tänder att det kommer inte hålla med en lagning till...
    den andra tanden fick dras ut för att den fall sönder ju mer dom laga...

oj va långt det blev, men ja e lite irriterad på folktandvården!

Åh vad jag längtar
  • Fru T

nu ringde dom äntligen från tandläkarn å gav mig en återbudstid 14.15 i skäggetorp, hoppas ja inte får samma sura läkare som gjorde första behandlingen av den här tanden. Inge rolig attt komma in på jour för man får ofta ett så strässigt å grinigt bemötande...

Passat på att käka lite så ja inte behöver bli hungrig på ett tag...

man får väll ta bedövning när man e preggo va?

Åh vad jag längtar
  • Fru T

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-04 12:57:25 följande:

Tack Börjar få lite ångest, redan 26 år! Mina föräldrar tycker att det är såå kul att reta mig o säger att jag snart är 30
    eh 26 är väll inge, en annan blir ju 30 _nästa_ år men ja har ingen noja för det, ja hade en 27 års kris däremot

Grattis
  • Fru T
    Svar på #539
    han verka ju helskum ju... men vi är nöjda iallafall å katten har precis godkännt stolen, slickade lite på den

Tyckte ja kände igen din röst direkt när ja ringde men feg som ja e så sa ja inget förens du uppgav din adress
  • Fru T
    Svar på #544
    Finns gott om konstiga "köpare" dom försöker med både det ena å det andra å kan tillome säga att tar ni bort anonsen så kommer vi å hemtar den ikväll... å sen hör man aldrig ifrån dom igen....

Tillome vart med om det i hästvärlden, folk år JÄTTE intresserade å sen helt plötsligt så hör man inget mer...
  • Fru T
    Svar på #546
    Ja katten hat tror att allt som kommer in nytt är hans

ja lite låst blir man ju av djur men ja ser det inte som nåt problem... kattvakter har vi gott om runt om oss som tur är (som åker hit å kollar till dom) å när vi åker te mormors sommarställe på västkusten så tar vi med dom då hom har ett litet uthus som dom kan va i

vi hade ju hund förut (en Amstaff) men då han inte riktigt lämpade sig för att va med i stallet då han va så jädra rädd för hästarna å ja jobbade i stall å tiden liksom inte riktigt räckte till eftersom ja va iväg på tävlingar så mycket så fick han flytta iställe, en kompis mamma har honom nu å han är sååå bortskämd

Men vi kommer skaffa hund om ett par år igen, mannen är utbildad hundförare så han vill ha tjänstehund igen. det bir ingen schäfer dock utan en Malinois (belgisk vallhund) som blir mer å mer poppulär bland poliser och väktare, den är oftast lite mindre å ännu tuffare än schäfern. www.wezenhofs.com/index.htm
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-04 20:21:05 följande:
    Jag vill ha på bröstet på vänster sida, hjärtsidan Men antar att det gör vääldigt ont där eftersom jag inte har så mycket fett där Så blir nog på på överarmen på vänster sida, men det beror på om jag vågar, är såå fruktansvärt nålrädd o hatar smärta.
    jag har en tatuering över vänstra bröstet.. gjorde inte ett dugg ont men sen är den ju så liten så det va ju över på fem min... men ja har ju ett gäng tatueringar till å tycker inte att det gör ont... ja har legat å käka godis samtidigt
    ja ska tatuerar min mans namn i grekisk skrift och sen vårt barns namn me... sen KANSKE ja e klar... men ska göra om en som ja har me...
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

Ursch va jobbit me foglossning ja har än så länge inte ont så länge ja håller mig lugn, typ inte gör nåt utöver det vanliga... men Ibland får ja ju mina ryck som förra veckan tex när ja måla om, då kändess det i korsryggen vill ja låva, som ja gått av på mitten typ...
    Fy tusan för ja har inga muskler kvar i min rygg alls när ja är igång me träning å ridning så får ja MASSOR me ryggmuskler men så fort ja inte gör nånting så ramlar dom bara av mig

Åh vad jag längtar
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!