-
Ja verkligen. Jag skulle behöva vika massa tvätt, men det överlåter jag till sambonCia80 skrev 2009-05-13 22:33:03 följande:Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-13 22:27:58 följande: Mysigt!Inga planer alls. Borde ta tag i tvätthögen....men det är ju så tråkigt.
Ska gå o sussa nu..
-
Vi med.dinana skrev 2009-05-14 09:35:22 följande:Vi har bara blommor i vårt jordgubbsland ännu. -
På söndag 17.10Familjetrollet skrev 2009-05-14 12:48:12 följande:vet nån villken dag greys A går i repris?somnade ifrån avsnittet i går.på kanal5 hemsida finns ju inga avsnitt på detta program -
Jag behöver oxå nya matrecept o lite ny inspiration.
-
Fru T: Pratar med min mamma nu, hon vet vem läkaren på BB är

-
Skulle varit kul, men kan tyvärr inte. Ska till Valla med öf imorgon.Skorpan08 skrev 2009-05-14 19:34:15 följande:Någon som vill ses i morgon fm? -
Välkommen hitkvastfening skrev 2009-05-14 21:03:30 följande:Hej alla Linköpingsbor!Vi är precis på gång att flytta till Linköping, eventuellt till ett hus utanför Slaka. Är det någon av er som har koll på hur det ligger till med barnomsorg och skolor i Slaka med omnejd? Finns det bra dagmammor/dagis? Hur är skolorna?
Jag vet inte hur det är i Slaka, men vi bor i Lambohov som ligger bara 2 km från Slaka, här finns det massa dagis.
-
Jag o barnen ska strax ta på oss o åka till Valla, där ska vi vara i flera timmar med ÖF, vi ska bland annat åka häst o vagn, ska bli riktigt mysigt
Vi verkar ju få tur med vädret oxå.
-
Ja, ska bli kul med en utflyktCia80 skrev 2009-05-15 09:53:35 följande:Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-15 09:51:40 följande: Härligt!Själv försöker jag ta tag i hemmet nu när skruttan sover.
Men som vanligt så verkar vädret bli sämre ju mer klockan blir
börjar bli mer o mer molnigt nu! Jaja, hoppas det inte regnar iaf.
Ha det så kul med hushållssysslorna
-
Åhh, jag är heeeelt slut nu! Barnen med för den delen. Precis hemkommna efter en hel dag i Valla, det var såå mysigt! Men gud så trötta vi är nu. Vi har gått, gått, gått o gått lite till
Vincent vill inte alls sitta i vagnen längre utan ska bara gå gå o gå hela tiden o gärna dit han vill, annars blir han gaalen
Sen har vi åkt häst o vagn o barnen var så facinerade, Leo pladdrade på som bara den medans Vincent satt helt blixtstilla o bara gapade
Sån tur vi hi haft med vädret oxå, lite blåsigt ibland men det gjorde inte så mycket.
Vi var väl kanske ca 40 vuxna plus alla barnen då, så vi var ett stort gäng
Nu blir det att slappa en timme innan sambon kommer hem, laga mat får han göra, jag är såå trött så jag knappt kan stå upp.