Inlägg från: thelifesaviour |Visa alla inlägg
  • thelifesaviour

VI från Linköping Del 3!!!!

Skorpan08 skrev 2009-03-24 10:02:28 följande:
    Även jag kommer vara rund och vacker hela långa sommaren.
    Runda och vackra. Och varma. :)
  • thelifesaviour
    Familjetrollet skrev 2009-03-24 18:56:34 följande:
    ja gyn går jag inte till i onödan.jag kan inte ens sätta mig i en gynstol utan att få panik och gråta.jag förstår precis vad du menar ang gynundersäkningen.har man vart utsatt för hemskheter så klarar man inte av en gynstol.
    Fast det behöver ju inte alls stämma. Jag har blivit utsatt för en del hemska saker också och jag ser snarare gyn-läkare som en trygghet, någon som faktiskt kan hjälpa en om man varit med om någonting hemskt.
  • thelifesaviour

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-24 19:54:37 följande:

För exakt ett år sen var vi hemma hos min mamma o sov våran sista natt som enbarns föräldrar Vi var alla spända på vem som låg i min mage. 08.29 i morgon bitti var det ett år sen som det var en liten herre som vrålade så det ekade i hela opsalen
    Vad mysigt att tänka tillbaka på. :)
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-03-24 20:29:53 följande:
    samma här, de är ju till för att hjälpa en att må bra...
    Precis. :)
  • thelifesaviour

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-24 20:47:25 följande:

Ja, mysigt o lite sentimentalt..vill ju genomgå det igen ju!
    Förstår det! :)
  • thelifesaviour

Vi blev just erbjudna av min moster att hon ska betala halva vagnen. Innan dess har svärföräldrarna sagt att de vill betala halva vagnen. Och mina föräldrar vill ge bidrag.

• thelifesaviour
    Marayah skrev 2009-03-25 11:06:11 följande:
    Va snällt!!
    Ja, det är verkligen jättesnällt.. Men gud vad dåligt samvete jag får! Men jag vet ju att de så gärna vill. Tokstollar.
  • thelifesaviour
    Familjetrollet skrev 2009-03-25 11:55:18 följande:
    villken tur ni har.vi fick ingen hjälp/gåva av nån släkting till barnen.
    Ja, vi har en väldig tur, alla vill köpa någonting. Vi har ungefär ingenting att köpa själva. ;D En bra sak för oss. Men så fungerar våra familjer, alla hjälper alla och allt går jämt ut i slutändan. Jag är ju dessutom den första som skaffar barn nu av den yngre generationen, så de är ju helt uppskruvade hela bunten. :D
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-03-25 12:51:03 följande:
    det är underbart när alla vill hjälpa, vi kommer med få en massa hjälp av familjen nu när vi ska köpa syskonvagn..
    Familjer är bästa grejen. :)
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!