Inlägg från: thelifesaviour |Visa alla inlägg
  • thelifesaviour

VI från Linköping Del 3!!!!

Fru T skrev 2009-03-17 19:36:14 följande:
    Ja snygga kan ja inte påstå att dom är
    Haha, nä. :) Och vi börjar äääntligen få lite ordning i vårt inte så fina badrum. Det är så blått! Heh.
  • thelifesaviour

Ja, jag har obligatorisk seminarium på fredag 10-12, sen ska jag baka inför vårt mycket sena inflyttningskalas. Så jag kan tyvärr inte följa med och fika på fredag. Annars hade det varit trevligt!

• thelifesaviour

Ja, snart kommer min bästis hit från Stockholm och hälsar på, då brukar han alltid bjuda ut mig på fin-mat! Det ser vi fram emot! :)

• thelifesaviour
    Apipoulai skrev 2009-03-18 16:48:41 följande:
    Glass kan man alltid äta! :D Även vintertid, men det blir lite kallt om händerna när man håller i den, så då få rman nästan uppehålla sig i en galleri eller nåt istället.
    Åh, glass! Det vill jag äta. Det var länge sedan..
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-03-18 17:12:20 följande:
    är inne på min andra idag har blivit glassåman så har alltid glass hemma nu... längtar te Bosses öpnar igen
    Vi har piggelin hemma, det är fina saker, men jag vill äta kulglass! Blåbär! Åh vad gott.
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-03-18 18:54:19 följande:
    Piggelin har ja inte vågat äta på flera månader, det va det sista ja åt och fick upp innan ja las in... har alltid paketglass, å ibland lite pinnar me sen måste ja ta mig en tur te ikano med jämna mellanrum för i kjosken där har dom grymt god mjukglass å lakrits/viol strössel
    Mmm.. Du läskar mig helt otroligt! Elakt. Mjukglass, jag behöver det nu.
  • thelifesaviour

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-18 19:37:04 följande:

Vi pratade idag om att det skulle vara kul att hitta på nåt allihopa o att det verkligen blir av oxå Vi tyckte det var jättetrevligt när vi var hemma hos Fru T o åt mat o bara satt o pratade. Kan vi inte dra ihop ett gäng o göra det igen hos nån. Det blir ju billigt o bra om man delar på matkostnaden.
    Ni får jättegärna komma hem till mig och äta lite mat om ni vill någon gång! :) Låter som en jättetrevlig idé.
  • thelifesaviour

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-18 20:16:24 följande:

Ja, det låter jättebra  Är ju så kul att bara träffas o äta lite o snacka utan barn, blir ju inte riktigt samma sak när man träffas på stan på dagen. Ganska snart skulle vara kul
    ja, den här och nästa helg är uppbokade, men efter det funkar det närsom!
  • thelifesaviour

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-18 20:42:40 följande:

Ja, det skulle passa utmärkt för min del.
    Vi får se om några fler tycker till. :)
    Skulle iaf tycka att det vore jättetrevligt att ses, jag är så dålig på att få tiden att hinna med på fikor och så och det är trist.. Ska sluta att ha en massa att göra. :)
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!