Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

VI från Linköping Del 3!!!!

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-15 17:52:21 följande:

Leo tackar På mig stämde det iaf, har inte mått illa med mina pojkar, eller lite små illa mådde jag precis de första veckorna när jag var gravid med Leo, fast det gick över ganska fort o jag kräktes aldrig, tack o lov.
    jag mådde hemskt och kräktes med töserna och sista graviditeten var ett helvete.har aldrig mått så illa någonsin förr.

En stolt enbarnsmamma

jag vinkade åt dig i bilen idag,tror du inte såg att det var jag.barnen var målade i ansiktet*skratt*

så söt lilla N var när hon gick
  • Familjetrollet
    Skorpan08 skrev 2009-03-15 18:52:05 följande:
    Måste bara visa vad vacker min äldsta dotter är! Min kompis var här igår och gjorde provsättning av hennes Balfrisyr.
    jättefint.jag gillar gammadags lockar

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-15 18:31:13 följande:
    Några som vill komma hit o fika imorgon? Vi fick massa fikabröd över som vi inte kan frysa in igen.
    kan ev komma beroende villken tid det är

här har man äntligen rensat lådorna i ena rummet.massor av prylar är ute på tradera nu.

vet nån vart man kan köpa hästprylar till ett tösrum?vi har letat men finner inget.rustas hästbård var slut.

barnen har bestämt sig för ett hästrum och ett barbierum
  • Familjetrollet

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-15 19:32:50 följande:

Jag kan hela dagen tror jag, beror på om min mamma kommer hit på em, men gör hon inte det så kan jag närsom..
    jag kommer jättegärna imorgon om lillan inte har hunnit få feber.idag är hon snorig och rosslig i halsen.men så de flesta barnen verkara vara snoriga
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-03-15 19:44:39 följande:
    Jättefin!Kan tänka mig att mamma sitter där med sina grav. hormoner och är sentimental och stoltare än nånsin Det är så fint med lockar, tror jag ska ha det på bröllopet. enkelt, men tjusigt!
    lockar är superfint jag gillar lockarna som de hade på 1700 och 1800talet
    dinana skrev 2009-03-15 19:38:57 följande:
    vad är det du heter på tradera nu igen?
    skriver det till dig strax
  • Familjetrollet

nån mer som har problem med sitt PLUS?jag tänkte fixa det nu,men det fungerar inte alls.har inte haft PLUS på ett tag,en känner att det är dags att skaffa det igen

• Familjetrollet

suck.varför kan inte FL fungera nångång felfritt.

här hade man tänkt fixa plus igen så man kunde fixa press och lägga in bilder samt spärra sidan så man slipper snokande personer...

• Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-03-16 08:15:05 följande:
    e du inte snäll kanske ja kommer å hoppar på dig när ja vaknat igen *snarkar vidare* för det har ja tydligen börjat me åsså
    snarkande makar är inte kul.fast maken säger att jag snarkar mer ju mer jag går upp i vikt

äntligen är solen här*glad*

tänkte hör om nån vill ta en fika på fredag vid 12:30 tiden på stan.
  • Familjetrollet

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-16 08:47:47 följande:

Min mamma ville så gärna komma hit idag, så hon kommer hit vid 11 ca, sen stannar nog hon hela dagen. Så tyvärr blir det inget fika idag. Men ni får JÄTTEGÄRNA komma hit imorgon o fika massor! För då har vi inget att göra alls!
    vad synd.kan inte imorrn då stora tösen ska till sjukhuset då
  • Familjetrollet

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-16 08:53:54 följande:

Det var synd Men barnen (eller allra helst Leo) vill så gärna träffa sin mormor, så jag ville inte säga nej.
    ingen fara.du får ha en bra dag i solen med din mamma

ingen som vill fika på fredag?
  • Familjetrollet

jag har ca 3 km till mina föräldrar .efter flytten kommer det bara vara några kvarter från dem.

valla brukar släppa ut kaniner,getter osv runt maj slut.nu är de inne i sina hus ovanför stallet.men man får kolla på djuren även vintertid

här är man helt slut efter ena långpromenaden.ska ut om ca 1 timme på nästa långpromenad

det blåse riktigt kyligt ute idag så man blir lurad när man ser solen och tror att det är varmt ute

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!