Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

VI från Linköping Del 3!!!!

Bebislängtan82 skrev 2009-03-17 12:25:28 följande:
    Väldigt bra priser måste jag säga. Vad tråkigt att ni inte fick reklam,det borde ju alla fått tycker jag. Ni får åka dit i morgon eller något,det var jätte fint där. Jo det var långa köer ut mot gatorna alltså,men det gick ändå snabbt att komma in
    okej.vi ska dit imorrn och kolla
  • Familjetrollet
    SmileyMalin skrev 2009-03-17 19:15:15 följande:
    om det är ok skulle jag kanske också kunna följa med på fredag. Slutar jobbet kl:14:oo och tror inte jag har något annat planerat
    ju fler ju roligare
  • Familjetrollet
    Marayah skrev 2009-03-17 20:03:08 följande:
    Fick svar idag från Axfood angående diskmaskins tabletterna. Ska få värdecheckar och köpa nya produkter för. Men va innebär detta?? Att ja måste köpa samma sort igen?? Becka: Sa ju att ni var välkomna hit.
    axfood har ju även matvaror osv oxå.jag fick checkar från findus när jag fann en ben/broskbit i deras färdigmat
  • Familjetrollet
    Apipoulai skrev 2009-03-17 22:54:03 följande:
    Hänger inte med i diskussionerna längre. Talas det om fika eller fest? Eller kanske både och...
    jag har frågat om nån vill fika på fredag eftermiddag.

äntligen sol idag oxå.här ska man strax väcka stora tösen så hon hinner i tid till skolan
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-03-18 13:41:37 följande:
    Här har man hunnti städa framsidan idag.. och gu.. vilket härligt vårväder vi har idag!!! Har suttit ute i solen och ätit lunch med familjen och snart skall jag ut en sväng i fina vädret. Får se om Molly vill åka vagn nu =)
    här tog vi en långpromenad och passade på att gå förbi vårt kolonihus.idag var det riktigt skönt ute när det inte blåste kallt.

vi har även vart på nya coop extra",inte mycket att hänga i granen"men det blev en del mat ändå.
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-03-18 15:50:36 följande:
    Hihi, ja det var faktiskt riktigt skönt ute. Fast det är lite småkyligt i luften fortfarande. Jag gick en lite promenad till IKANO och så hem igen. Det räcker för mig... är helt slut i kroppen nu. Trodde jag skulle orka med mer, men min kropp börjar redan bli gravidtrött. Sen så är magen stenhård på kvällen så man kan knappt röra sig... får hoppas allt står rätt till där inne med bebisen. Skall till BM igen på måndag så det blir väl nya mätningar då hoppas jag. Känns som tiden står still när man inte göra något speciellt på dagarna. Imorgon skall jag in til lstan en sväng i alla fall så då lär det ju gå ett par timmar i alla fall. Skulle gå till något lunchställe som hette typ "bellos". Någon som vet vad det är/ligger?
    ja du är ju snart höggravid och då bukar man inte orka gå så mycket.ang matstället så har jag ingen aning.har aldrig hört talas om det.imorrn ska jag slappa,är så trött pga rejäl mens.

vet nån hur slutet är på filmen "grape "nånting med jonny depp?det handlar om en kille i en småstad som har en handikappad bror och en jättestor jättetjock mamma

såg filmen idag,men missade slutet då vi skulle iväg
  • Familjetrollet
    playmate86 skrev 2009-03-18 09:36:11 följande:
    idag kl är det första besöket hos bm som gäller är dunder nervös
    hoppas allt är bra med din bebbe.håller tummarna för dig
  • Familjetrollet
    Apipoulai skrev 2009-03-18 15:58:07 följande:
    Okej, då hänger jag med i svängarna igen.En vårglass på fredag hade inte varit fel! :D
    här åt barnen vårglass idag.jag väntar till det blir runt 15 grader varmt innan jag äter glass ute*skratt*
  • Familjetrollet
    Skorpan08 skrev 2009-03-18 21:47:33 följande:
    Stolt Enbarnsmamma: Lycka till i morgon vännen, jag tänker på dig. *Kramar*I morgon fm ska Elin och jag till dagis och hälsa på, få lite inskolningstider och rundvandring. Det blir kul! Tänk vad tiden går ändå, redan 1 år sedan vi åkte in till förlossningen!På em ska vi på UL, det blir också väldigt kul och spännande!
    vad spännande.hon är så sött lilla elin.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!