Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

VI från Linköping Del 3!!!!

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-19 14:06:42 följande:

Vart jobbar han?
    hangaren
  • Familjetrollet

finns det nån i tråden som vet vart man kan köpa billiga enfärgade vita panellängder?

ush vad ont man har idag i nacken.

en stolt enbarnsmamma

hoppas operationen gick bra.sänder dig många styrkekramar och krya på dig kramar

• Familjetrollet

god morgon

tyvärr får jag hoppa av fikat.har lyckats bli genomförkyld under natten och fått värk i kroppen.

• Familjetrollet
    Marayah skrev 2009-03-20 08:02:04 följande:
    Så synd. Krya på dig!!!
    tack

jag skulle gärna lägga mig och sova men det går inte då det ska städas och tvättas.ögonen värker så tydligen blir det bihåleinflammation framöver*suck*

vet nån när reprisen på LOST går?missade så klart första avsnittet i veckan.har så fullt upp att man knappt vet vad man heter snart*skratt*
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-03-20 11:05:26 följande:
    Ni som kan det här med Tradera... Om man inte får det man har vunnit, kan man anmäla det på nåt sätt? Jag betalade direkt när jag vann auktionen i lördags och har inte sett röken av paketet än. Det är ju stöld för f*n!
    ring säljaren.handlar det om stor summa?kolla säljarens omdömmen och ring tradera.de på tradera skickar då mail till säljaren om att denne ska höra av sig till dig osv.
    hoppas det löser sig.

hoppas alla får en bra helg.jag kommer läsa tråden men inte vara så aktiv framöver.sonen har det jobbigt just nu...
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-03-20 20:33:24 följande:
    Nu sover äntligen Molly, men kan säg att det behövdes fyra böcker innan hon somnade. Hon är verkligen glödhet ikväll så jag var tvungen och kolla febern på henne och såg då att hon hade 37,8... så förhoppningsvis hjälper det med lite sömn. Så jobbigt när de är sjuka... men det brukar ju tack och lov gå över rätt fort. Men imorgon blir det nog att vi stannar hemma och tar det lugnt. Ikväll har det varit full rulle i magen.Fick även en trevlig överraskning kom hem. Någon hade bjudit på min kamera som jag lagt ut på Tradera... och dessutom lagt "köp nu" priset så pengarna skulle trilla in på mitt konto senast måndag. Trevligt. Så nu är det bara att vänta och se om det dyker upp pengar. Har haft kameran ute i snart fyra veckor och har redan haft två vinnande bud på den men alltid bluffar. Så nu hoppas jag verkligen att det kommer in lite pengar på mitt konto. Hatar verkligen när folk inte betalar i tid eller inte alls.
    lite pengar är alltid lite skoj.mina auktioner går riktigt bra.synnd att man inte kunde gå på fikat igår.idag är man ännu täpptare i näsan.jag vill verkligen inte bli rejält sjuk nu.
  • Familjetrollet

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-03-21 13:15:31 följande:

Tänkte bara tala om för er intresserade att jag fortfarande är på sjukhuset. Kommer dock få åka hem om en stund. Jag mår sådär, ont i magen och trött.Tur att det finns morfin Ska bli skönt att få komma hem och gosa med mina älsklingar!Hoppas allt är bra med er andra!
    jag har tänkt på dig under dagarna.hoppas du mår bra trots sorgen med operationen.sänder dig styrkekramar.
    playmate86 skrev 2009-03-21 12:21:14 följande:
    hej,...i onsdags var jag på kvinnohälas första gången och de sa att jag skulle på ul om sju veckor men jag vet inte om det är för lång tid att vänta eftersom sist jag var gravid var det skallbrock och det sågs redan i vecka tio alltså tre veckor tidigare än det ul jag ska få göra nu som blir i v13 och överläkaren på ul sa då att nästa grav måste övervakas extremt nog och med täta kontroller jag anser inte att få vänta 7 veckor på att få veta något är tät kontroll och den oro som växer i mig gör ju att jag inte kan fokusera på skolan och allt utan jag tänker bara på hur ul kommer vara..vad tycker ni att jag ska göra ska jag trycka på att få göra ul tidigare eller ska jag bara finna mig i det???
    säg till att du vill ha ett tidigare UL.jag håller tummarna för dig
    dinana skrev 2009-03-21 11:15:31 följande:
    Familjetrollet (var det sista tänkt till): Vd roligt att det går bra med dina auktioner. Funderar på att lägga upp lite mammakläder. Men jag vill ha bra bilder först och det är jag urusel på. Här har man vuxit ut alla mammakläder i XS-S nu, vilket är lite sorgligt. Men men.. då kan man ju köpa lite nytt istället.
    ja och nu har de gått upp ännu mer,perfekt inför flytten.mammakläder brukar gå bra på T då de inte säljs i butikerna längre

här har vi fart runt idag och handlat lite till kolonin.inte kul att sitta i en bastubil och knappt kan andas pga förkylningen.

så snart jag är frisk så vill jag fika.hoppas nån kan tänka sig en fika nästa vecka
  • Familjetrollet
    Skorpan08 skrev 2009-03-21 08:57:07 följande:
    Jösses vad ni skrivit, det tog ett tag att läsa ikapp.Härligt väder idag! Vi ska snart åka och handla till Elin´s kalas i morgon och sen blir det lite städning. Maken började iofs igår men det är lite kvar.Måste vara ute i solen idag också, det skulle ju bli uppåt 8 +grader. Skönt!
    då får du gratta lilla elin från oss.hoppas ni får en solig födelsedag.
  • Familjetrollet
    Mizzz skrev 2009-03-21 15:12:25 följande:
    Nu har jag precis varit med Becca till stan och prövat och beställt min brudklänning! Jag är så himla lycklig!Det blev denna:www.lilly.dk/Default.aspx&ProductID=PRO...
    superfin klänning.när ska ni gifta er?
  • Familjetrollet
    Mizzz skrev 2009-03-21 16:05:26 följande:
    Den 11 Juli.
    skoj.då får vi hålla tummarna på att det blir mycket sol och fint väder.vi gifte oss borgligt hemma*skratt*vädret var trist,men det brukar det vara valborg

Marayah
    jag har inboxat dig hoppas du tycker det är en bra ide
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!