Inlägg från: thelifesaviour |Visa alla inlägg
  • thelifesaviour

VI från Linköping Del 3!!!!

Firstandhappy skrev 2009-03-28 12:03:58 följande:
    shit, så känner jag mig när jag klippt av mina naglar...
    Jag är helt tvärtom, jag klarar inte av att ha långa naglar, det är det värsta jag vet. Känner mig helt handikappad. Älskar mina korta naglar med bara någon mini-millimiter över fingret. ;D
    i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-03-28 12:17:34 följande:
    vi ska gå dit sen när vi inte är preggo längre o jag börjar få tillbaka mina inkomster... hehehehe usch vilken blöt kväll det kommer kunna bli då... Mannen ska jobba på NH ikväll...
    Det ska vi absolut göra!
  • thelifesaviour

Idag dök det upp mer mage på min redan tjocka mage. Men nu börjar den se gravid ut! Tror jag. :)
    Finns en bild i galleriet. :)

• thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-03-28 18:19:32 följande:
    Nyss hemkommen efter att ha lämnat sambo på jobb o son hos mormor så nu är man HELT SJÄLV HEMMA, känns ju inte lite skumt heller!!! Nu ska man tydligen ha ego tid o bara ta hand om sig själv, jaha, va gör man då??
    Bada badkar! :D
  • thelifesaviour

Ewa, det är skönt att inte ha något liv! :)

• thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-03-28 19:15:44 följande:
    jo kanske det... just nu saknar jag mitt gamla liv... mer vin än kroppen kunde klara, sena utekvällar, lösaktiga förbindelser o snabba motorcyklar...
    Ja, det var fint det också. :)
  • thelifesaviour
    Mizzz skrev 2009-03-28 20:24:40 följande:
    Här har det varit full rulle hela dagen..Vincent fick massa fina presenter. Nu sitter vi hos lillisen o super till /Becka
    Myyysigt, hoppas ni får en kalaskväll!
  • thelifesaviour
    JePaLuLi skrev 2009-03-29 12:11:30 följande:
    Jag fick också sova länge. Jag vaknade först av alla och då var klockan 9,30 (den nya tiden). Så skönt! Nu ska vi ut till Tornby och shoppa, sen blir det nog Busfabriken.
    Vi funderar också på torny, skulle verkligen behöva gå in på Åhlens en sväng. Men Tornby en söndag efter löning.. Känns inte sådär jätteroligt iofs. :/
  • thelifesaviour
    dinana skrev 2009-03-29 14:22:14 följande:
    Nej det var verkligen knökfullt på Tornby idag. Jag var där och köpte ettt presentkort på HM till svågern som fyller år idag, och sen kände jag inte för att vara där mer utan åkte hem igen. Det trista var att jag tydligen fick punka igen på bakdäcket vilket är såååå störigt eftersom jag lagade det i höstas... (har ju typ cyklat tre gånger sen dess).
    Nä, vi parkerade på baksidan, sprang in på Åhlens och ut igen.
    Fast vi köpte en glass också och gud vad gott det var, nu har jag längtat hur länge som helst ju! :)
  • thelifesaviour
    Familjetrollet skrev 2009-03-30 09:10:52 följande:
    ylande katter är inte roliga.men katter är så smarta att de spottar ut p-pillren och blir på tjocken endå vi funderar på att skaffa katt framöver,men då ska det bli skogkisse eller siames
    Alla katter är inte så smarta. :)
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!