Inlägg från: thelifesaviour |Visa alla inlägg
  • thelifesaviour

VI från Linköping Del 3!!!!

Apipoulai skrev 2009-03-30 19:14:20 följande:
    www.corren.se/archive/2009/3/30/k5zpb7hjsg00y... Upp mot 15 grader framåt helgen, det ser vi verkligen fram emot.
    Sannerligen!
    i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • thelifesaviour
    Skorpan08 skrev 2009-03-31 07:47:08 följande:
    Idag går jag in i v 15, bara 181 dgr kvar.
    Vad roligt! :)
    Jag går in i vecka 17 idag, spännande.. Om bara illamåendet kunde ge med sig. :(
  • thelifesaviour
    Skorpan08 skrev 2009-03-31 07:58:33 följande:
    Jag har haft tur denna gång. Inget illamående. Hoppas ditt ger med sig. När jag väntade min äldsta så mådde jag illa och kräktes ända till 8 månaden.
    Jag mår bara illa ibland, inget sammanhängande, men det kommer och går.. Irriterande nog det, men jag är glad att det inte är ständigt iaf!
  • thelifesaviour

Grattis Maria84!

• thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-03-31 08:44:01 följande:
    shit... trimester 3 gravid i 7 månaden, har jag totalt missat..
    Jippi!
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-03-31 10:26:17 följande:
    varför kan du inte bara ställa in dig på att det kommer gå som det ska? Känns nästan som du går å hoppas på att det ska bli nåt så du får tidigare... jag har ställt in mig på två veckor över så slipper ja bli besviken om det blir så... sjulle ja inte göra det så skulle det va sjuukt jobbigt att gå över..
    Mycket klokt.
  • thelifesaviour
    Familjetrollet skrev 2009-03-31 16:14:52 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-31 16:06:04 följande: jag tycker synd om diana.vet själv hur jobbig det är med svåra graviditetskomplikationer.jag ska hålla tummarna hårt för att hennes bebis stannar kvar så länge så möjligt i hennes mage.
    Det tror jag nog alla gör. :)
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-03-31 19:14:08 följande:
    vISST ÄR DET OMÖJLIGT ATT VETA VILKEN TON ANDRA SKRIVER I OCH DÄRMED SVÅRT ATT VETA HUR VISSA INLÄGG ÄR MENADE Å HUR FOLK KÄNNER OSV... DET ÄR DÄRFÖR JA FÖRSÖKER ANVÄNDA MIG AV SMILISAR, GLADA SOM SURA SÅ MYCKE SOM MÖJLIGT FÖR ATT ÅTMINSTONNE FÖRSÖKA VISA HUR JA MENAR... oj inte meningen att skrika men orkar inte sudda å skriva om! det sja skrev som svar på Dinana förut va absolut inte menat som elakt eller som en pik, men ja skrev väll ganska tydligt hur JAG uppfattar det hon säger! visst kan ja förstå om hon är orolig (det skulle defenitivt ja vara) men det är inte riktigt så jag uppfattat henne eller hennes inlägg... (men det är återigen JAG) Jag har inte heller vart gravid så länge som ja har nu men har ju inga graviditeter bakom mig så har ju inget att jämföra med. orkade bara inte va tyst mer å eftersom det är ett diskutionsforum så har ja ju full rätt att yttra mig... det va väll inte direkt så att ja skrev några elakheter eller...
    Bra rutet.
  • thelifesaviour

Idag är jag säker på att jag kände bebis! Låg och läste på sängen och jag kände det mest underliga i magen, som att någonting rörde sig där inne. :) Antar att bebis tyckte att systematisk teologi var lika tråkigt som jag tyckte och protesterade lite. ;D

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!