Apipoulai skrev 2009-04-05 22:52:39 följande:
Synd att jag missade diskussionen om fotboll, det är ju lite mitt ämne. Verkar som många tittat på sina bröder eller sambos i den här tråden. Är jag den enda som spelar själv? Grymt roligt är det
iaf, mycket roligare än att titta på. Har spelat i div 2 som högst, kanske inte säger er så mycket, men det är tämligen högt för damfotboll. Nu harvar jag i lägsta divisionen (div 5), mest för att laget/träningarna ligger nära hemmet. Annars gillar jag kvalitet och högre divisioner, men orkar som sagt inte att lägga restiden för att vara med i ettlag som spelar högre upp. Mitt nuvarande lag - Malmslätts AIK - är förövrigt helt underbart, så jag vill inte byta nu heller.
www.laget.se/maikdam PS Kuriosa. I Lkpg har jag spelat i följande klubbar genom åren: Gottfridsbergs IF, Karle IF (ryd), Vikingstads SK, Linghems SK, IK Östria Lambohov och nu Malmslätts AIK
Jag provade att spela fotboll när jag var liten men det var inget jag föll för. Men jag kan en del om fotboll i o m sambons intresse, har börjat tycka det är lite intressant nu. :) Men jag bävar verkligen för att de skulle gå upp i högre division med längre resor och huvvaligen. Division fyra är lagom tycker jag. :)