• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

Firstandhappy skrev 2009-03-18 22:32:39 följande:
    hur mys det än är med sprattel i magen så håller jag på att bli galen på det just nu, får inte en lugn stund o den sparkar bara på de ställena där man blir kissnödig/illamående/halsbränna..
    Här är det aldrig lugnt heller, å inte kan ja lägga mig på vänster sida för då protesterar hon så det gör ont...
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Skorpan08 skrev 2009-03-19 08:30:09 följande:
    Fru T: Vad duktig du är. Glöm inte att vila och samla krafter bara.
    är lite så där fixig av mig

mannen tycker ja tar det lite för lugnt, han vill att ja ska röra på mig mer...

men nu finns inga mer ansträngande saker kvar att göra. Kom precis på att ja fick superont i höften efter storstädningen av toan i fredags så den biten tror ja jag ska lämna över till mannen..

Fönstrena måste putsas me nu när solen hittat fram, ser skapligt skabbiga ut efter att katterna suttit å sucktat efter fåglarna utanför men det är ju inte såå ansträngande, ja kan ju hålla mig stående iallafall... det är ju när ja sätter mig på golvet eller hukar mig som höfterna blir ledsna..

Ska försöka ta mig ut på lugna promenader ut i solan en gång om dan, men det är så jädra tråkigt att gå själv å mannen tycker ja går så sakta så vi kan inte gå ihop för ja blir bara irriterad att ja hamnar efter så tillslut så ser det rätt kul ut då vi håller hand me mig ett steg bakom.. ser mer ut som han är ute å släpar på en sur fru {#lang_emotions_tongue_out}
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    dinana skrev 2009-03-19 10:40:45 följande:
    Fru Tzoanidis: Skall ni på tillväxtUL i v 32??
    Ne än så länge så ser ju allt bra ut så ja får inget tillväxtUL
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    dinana skrev 2009-03-19 10:44:42 följande:
    Trodde att alla fick tillväxtUL... men nehe.. okej... jag skall dit om 26 dagar (nedräkning).
    Nope det får man bara om det är nån avvikelse... så jag som har en "normal" graviditet får det inte, även om ja gärna skulle vilja!
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

Det MÅSTE inte vara en ojämn vecka för min del... Lättare om ja skriver de datum ja INTE kan å det är 3, 12 å 18 april för då jobbar mannen den andra dan så jag vill ha dom dagarna me honom å den 12 är det PARTY i nkpg...

Så alla andra kan ja... ja det är väll ingen som kan över påsken...

Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-19 11:19:44 följande:
    Men söndag 5 då? Eller fredag 17?
    Fredag 17 passar mig toppen!
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

Middag hos Sanna 17/4
    Sanna
    Dinana
    Becka
    Linda

Åh vad jag längtar
  • Fru T

Idag har ja smaskat i mig en stoor mjukglass me massor av lakris/viol strössel

Mannen skulle tvätta bilen så ja följde me å tvinga han att stanna till vid stora ikanoentren

Åh vad jag längtar
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-03-20 06:29:30 följande:
    Åhva! Tur att jag hade gått och lagt mig innan jag läste det där. Jag hade dött av avund! :) Idag har dock min kära mor lovat att ta med mig på shopping och glassätning!
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    dinana skrev 2009-03-20 09:21:21 följande:
    Vart ligger Waynes förresten?
    Akademibokhandeln...
    Åh vad jag längtar
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!