• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

Aaaah nu har ja fått på mig myskläderna, tvättat av mig sminket å krypit upp i soffan... kom hem nyss, samtidigt som mannen skulle upp te kvällens dörrvaktsjobb. Jag har kört runt på mina systrar som haft en spelning på ungdomsgården i Mantorp ja blir så stålt att vara storasyster till två fina sångfåglar dom sjäng bla låten som dom sjöng på vårt blöllop i somras
     magen har dansat på som bara den te musiken {#lang_emotions_tongue_out}

nu blire slösurf å saltapinnar me tevin på i bakrunden...

Åh vad jag längtar
  • Fru T

aaah helt slut, har vart i norrköping hela dan å fikat me gamla vänner, kikat runt lite å provkört bilar provköra bilar va nog roligast .-D

men nu e ja helt sluut så får bli en film å täcke i soffan... undrar hur många minuter ja kommer se innan ja somnar

vad e d för tissel å tassel?? {#lang_emotions_tongue_out}

Åh vad jag längtar
  • Fru T

ja har lagt upp ett filmklipp på mina systrar från musiktävlingen i fredags på FB när dom framför sången som dom sjöng på vårt bröllop...

Åh vad jag längtar
  • Fru T

från vilken vecka räknas man som höggravid??

Åh vad jag längtar
  • Fru T

Nu har ja återigen ont i höftfan *dumma mig som tycker om att fixa å ha mig* Vi har möblerat om i sovrummet så vi får plats med spjälsängen (som vi inte har än) å så har vi skruvat på ben på sängen å skruvat isär sängstomen för den ska säljas (massiv ek, jättefin!! )
    Å som vanligt så gör ja mer än ja borde, mannen fick häjda mig flera ggr när ja skulle till å styra å ställa å lyfta å greja så nu sitter ja här me den jävla värken i höften, men ja får fan skylla mig själv...

online pizza påväg MUMMA

Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-22 19:36:56 följande:
    Marayah: Vad kul Alla som vill är välkomna hit på onsdag kl. 10 för lite födelsdags fika för Vincent som fyller 1 år då.
    Ja kanske me dyker upp mannen ligger ju ändå å snarkar då
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-22 19:40:03 följande:
    Vad kul Du är så välkommen
    Du får gärna inboxa mig vart du bor å vart ja kan parkera så ja vet

har en ständig känsla av att det va nåt ja ska/skulle göra men det är antagligen för att ja har INGA tider att passa ja förutom bm om 1,5 vecka då...
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

Jävla nästäppa snarkar som en hel arme bara ja försöker sova...

Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-03-23 12:45:31 följande:
    vi kan göra sällskap...
    ja blir gaaen snart.. å vaknar gör ja kl 4 varje natt, klarvaken, det slår aldrig fel.. hur mycket finns det att göra så dax då *suckar* i natt tog ja på mig mp3an å låg å lyssna på radion resten av tiden i sängen...

Jak er en gnälig tant idag!!!
    Åh vad jag längtar
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!