Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

VI från Linköping Del 3!!!!

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-03-19 06:37:28 följande:

Här var det tyst, vilka sjusovare ni är (skoja bara) här är man uppe med tuppen! Brukar iofs inte vara uppe såhär tidigt i vanliga fall men nu är det dags att åka in till sjukhuset! Jippi vad roligt....eller inte! Jaja, vad gör man inte för att hålla sig i livet!Hoppas ni får en underbar dag i solen och att ni får en lika underbar dag imorgon och under helgen!Ta hand om er och varandra!Hoppas ni inte kommer sakna mig för mycket haha Kram på er!
    här är man vaken innan 7 om dagarna.många styrkekramar till dig.
  • Familjetrollet

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-03-18 17:53:09 följande:

Oj vad mycket ni har skrivit, har inte hunnit kolla igenom allt! I måndags så firade jag och min man 9-årsjubileum sen har vi varit gifta ett år också Igår var vi ner på stan och shoppade och idag har jag varit till sjukhuset och träffat alla möjliga människor. Imorgon blir det operation. Läggs in vid 7.15 och blir den första som ska opereras. Är jättenervös, men jag kommer få lugnande när jag kommer dit! Fr.o.m. imorgon så kan jag aldrig mer bli gravid, känns lite tungt men nu finns det ingen återvändo. Vet att detta är det enda rätta att göra!
    grattis till bröllopsdagen i efterskrott.jag och maken firar vår 7e bröllopsdag valborg.
  • Familjetrollet

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-18 19:37:04 följande:

Vi pratade idag om att det skulle vara kul att hitta på nåt allihopa o att det verkligen blir av oxå Vi tyckte det var jättetrevligt när vi var hemma hos Fru T o åt mat o bara satt o pratade. Kan vi inte dra ihop ett gäng o göra det igen hos nån. Det blir ju billigt o bra om man delar på matkostnaden.
    det låter som en toppenbra ide
  • Familjetrollet
    SmileyMalin skrev 2009-03-19 07:20:28 följande:
    Åhhh vilket mysigt väder det verkar bli idag Är det någon tid eller plats bestämd på fredag än? Jag jobbar fram tills 2 ungefär, fast kanske kan smita lite tidigare för vi verkar ha det väldigt lugnt med barn på fredag. Och sen måste jag bara sticka och hämta upp Nellie på dagis! Ni andra skulle också ha med er barnen va?Ha en bra dag i vårsolen allihopa!
    jag har med mig barnen.lillan är hemma då hon hostar på natten och är lite snorig.vid runt 14 blir nog fikaträffen.men vi åker in till stan tidigare
  • Familjetrollet
    Skorpan08 skrev 2009-03-19 08:27:04 följande:
    Ja, det blir spännande att se hur hon är där. När hon ser alla barnen. Jag tycker också hon är söt. Konstigt va´?
    hur långt gången är du nu?hoppas allt är bra med er.
  • Familjetrollet
    Skorpan08 skrev 2009-03-19 08:35:38 följande:
    Nu är jag i v 13. Allt är bara bra här!Hur är det hos er? Är allt ok med flickan?
    här rullar det på som vanligt.lillan mår bra efter det som skedde.hon pratar gott om dessa djur ändå och har även fått flera hundpussar utan problem.villket känns bra.hon kunde ha blivit skrämd resten av livet.

vad tror du att det blir denna gång?tjej eller kille?

har nån pratat nått med mamma till 4 barn?har inte hört nått från henne.hoppas allt är bra med dem
  • Familjetrollet
    Skorpan08 skrev 2009-03-19 09:03:56 följande:
    Vet inte vad det blir denna gång, spelar ingen roll. Bara det är en bebis!Jag pratade med henne igår. Allt är bra med dom!Nu ska vi fara iväg till dagis.
    okej.då får ni ha en bra dag.
  • Familjetrollet

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-19 10:48:21 följande:

Vi ska inte göra nåt speciellt på påsken faktiskt så då kan nog jag ändå Men jag är nog den enda
    du är inte ensammen.vi kommer nog inte fira påsken dirket i år.känns inte kul att fira påsk samma dag(datum)som vi förlorade barnens farmor och vår kotte

här är man nyss hemkommen med värk i kroppen.jag och lillan gick till makens jobb och åkte sen in till stan.lillan fick nya vårskor och jag fyndade nya gardiner till nya lyan.nypris för dem var 800 kr och jag gav bara 125 kr.
  • Familjetrollet
    thelifesaviour skrev 2009-03-19 11:29:04 följande:
    Då fixar vi en liten lista! Middag hos Sanna 17/4Sanna
    jag kan om inte sonen är här den helgen.vart bor Sanna?
  • Familjetrollet
    thelifesaviour skrev 2009-03-19 13:54:12 följande:
    Jag bor på Stolplyckan, så det är ju mellan T1 och stan.
    okej.får hoppas att maken inte jobbar den helgen.han jobbar varje helg numera
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!