Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-16 19:37:14 följande:
Ang. svärföräldrar så har jag inga alls! Båda sambons föräldrar är döda Så ibland kan jag bli lite irriterad på folk som sitter o klagar på sin svärmor, iaf om det handlar om småsaker, jag skulle jättegärna ha en svärmor att umgås med o få höra hur sambon var som liten o bara kunna prata avslappnat med o till med kunna bli irriterad på Den enda släkt som sambon har nu är sin moster o hans tre kusiner, de är väldigt trevliga, men vi träffas typ bara vid födelsedagar..
samma här.makens mamma gick bort 3 veckor innan vårt först gemensamma barn föddes.makens pappa var avliden sedan länge när vi träffades.både min och makens släkt är mycket liten.har min mormor och farbror som jag träffar ca 1 gång om året
Fru T skrev 2009-03-16 19:43:18 följande:
Ja använder dom i toaletten BÄSTA rengöringen för toan, lägg ner en tablett innan man börjar städa så får den ligga där å lösas upp å sen är det bara att skura toan som vanligt, alla avlagringar som sätter sig i vår gamla toa försvinner. Skit effektivt Har mormor lärt mig... men när ja har diskmaskin så använder ja dyrare märken...
jag tyckt det är nån skillnad på billiga eller dyra disktabletter