• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

ja va tvungen att hoppa av skolan för att kunna få soc å överleva, kan inte läsa heltid å skulle då fått för lite från csn så hade inte klarat en hyra äns å det är ju inte bara att knäppa med fingrarna för att få ett jobb. Det va akut...

Åh vad jag längtar
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-03-30 18:01:04 följande:
    Ja, IKEA låter bra. :)
    JA ME JA ME JA ME

å kolla mer bebykläder å prylar

Kommer snart höra en suck från mannen tror ja (när ja ber om pengar för det kliar för mycket i fingrarna)
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-03-30 18:08:26 följande:
    Låter som en klok idé. Mannen vill säkert också att du ska shoppa, men en liten suck får du stå ut med. ;)
    Hehe ja såå är det säkert han vill inte att vi ska shoppa nu för han vill inte va me

vi köpte iofs allt vi skulle ha från ikea i förra veckan men ja går gärna ett varv där inne ändå, måste kolla me min vän om han hittat skruvarna te sängen som vi ska köpa av han för annars så blir det nog att köpa en ny där ändå
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-03-30 18:17:40 följande:
    Fru T... hur var det, behövde du barnklädesgalgar???Har en hel bunt som bara hänger till absolut ingen nytta som du mer än gärna kan ta om du vill ha...
    Dom tar ja gärna hand om
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-03-30 18:27:28 följande:
    kalas, slänger ner dom i en påse så är dom dina nästa gång vi ses...
    toppen
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Familjetrollet skrev 2009-03-30 18:11:50 följande:
    Fru T bebiskläder är så skoj att shoppa.tyvärr handlar man för mycket bebiskläder*skratt*vi hade en byrå med kläder som aldrig användes då fröken växte så fort
    har hitils bara köpt en body ett par byxor ett par strumpor så tror inte vi kommer övershoppa direkt
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-03-30 18:38:22 följande:
    28 st blev det nu..
    det blir sketa bra döu... mannen glömmer ju bort det varje gång han e på maxi (han skulle ju få ett gäng där)
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

Citerar min mamma som arbetar på förskola angående detta med att sätta barnen på dagis:

Det är Lättare att skola in ett barn i 1års åldern (för barnet då) Men det är bättre att skola in det vid 1.5 års åldern. (även det för barnet)

Sen får man ju göra helt hur man själv vill och har möjliget till...

Åh vad jag längtar
  • Fru T

lagt in nya magbilder nu... en framifrån me me mina lysande fina märken efter finnar...

Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Marayah skrev 2009-03-30 22:14:53 följande:
    Söt mage du fått!
    Den kommer ju bli gigantisk om hon ska va där inne i minst 60 dar till
    Åh vad jag längtar
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!