-
BÄSTAthelifesaviour skrev 2009-04-01 21:58:51 följande:Eller hur?! :D -
dinana skrev 2009-04-01 22:03:11 följande:Vi får nog köra på Buggan så länge, så vi avgör sen om det behövs en syskonvagn. Det är ju inte aktuellt just nu. Det är ju sam sagt mycket smidigare med en enkelvagn än en syskonvagn. P&T går ju bort här, även om den tar mindre plats... den är dock för dåligt byggd och tål inte många vändor.Får lära dottern att cykla istället så för hon åka på den =D *haha*
(fans ingen tummen upp gubbe)
-
ja funderar på att skaffa en tvillingvagn me så kan kissarna följa me å sova i vagnen på promenaderna, ja menar Sture tror ju vagnen e hans redan så om ja har en dubbel så kan han ju få en egen sida så slippe ja bråka me han
ne har nog fått solsting
är inge trött men det börjar nog bli dax för mig att krypa ner i sängen å stänga av datorn... om ja kan slita mig...
har ju ändå vart uppe sen strax innan 8 å i morron ska ja upp skapligt me för då ska ja te norrköping å sy påslakan å örngott... eller titta på när mormor syr
ja sätter nålarna ja..
-
eh han skulle fått spela in fotbollenLeos och Vincents mamma skrev 2009-04-01 22:21:46 följande:Det gör vi med, men idag fick vi spela in det eftersom sambon skulle se på fotboll.
-
Ne det e nog sant, fotbollen fastnar nog inte på inspelningenLeos och Vincents mamma skrev 2009-04-01 22:24:51 följande:Haha, det har jag oxå sagt, men det går INTE enligt honom Har man en fotbollsnörd här hemma så har man
-
meh han får väll stanga av sig från omvärden *himlar me ögonen* det finns alltid en lösningLeos och Vincents mamma skrev 2009-04-01 22:28:29 följande:Fast jag kan på ett sätt förstå honom, då får han ju reda på hur det slutade innan han själv sett matchen.
-
ne ursch känner mig så där örerjävlig ikväll igen, hade mannen vart hemma å sovit hade ja nog målat en mustach på han eller kanske sminkat han lite fint

-
Frukost > duscha > mormor... tillbaka ikväll nån gång förhoppningsvis en spjälsäng rikare, om nu min vän som ja ska köpa den av kan hitta skruvarna

-
Kan ju flika in att här hålls det på Hv71
(efter LHC då men dom spela ju som krattor i år)
-
jägarns
nu har ja tryckt i mig 5 mackor å skulle säkert kunna få ner ett par till
ne nu får d va nog...
ha en bra dag alla