• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

SmileyMalin skrev 2009-04-01 20:50:05 följande:
    wow vilken syrra
    Hihi har en syster som sjunger i band åsså (lite mer pop/rock) å själv kan ja inte ta en ton rätt
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Apipoulai skrev 2009-04-01 21:04:14 följande:
    Det är bra att veta sin egen blodgrupp...tror jag. Jag har iaf koll på min, i egenskap av gammal blodgivare. :)
    va duktigt! Skulle ja ge blod skulle ja svimma, om ja äns får me mitt låga blodtryck
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    dinana skrev 2009-04-01 21:08:26 följande:
    Har ingen aning syster som sjunger, eller jo en storasyster som sjunger i Caroline af Ugglas kör då, men däremot har jag en svåger som sjunger i hårdrock band sen ett par år tillbaka... det är typ det jag vet om honom... tonåringar kan man ju aldrig ha koll på.
    Hehe alla mina syskon e ju tonåringar (15,16,18,19) å ja har stenkoll på dom ja mena nån måste ju snacka vett i dom när dom hittar på dumheter {#lang_emotions_tongue_out}
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

Bam16 eller numera heter dom Bimb(o) blev uttagna till popkollo i hultsfred för några år sen (som Marit Bergman startat) marit va där å blev så glada i tjejerna att hon fixade flera spelningar åt dom, bla på hennes reliseparty för ett par år sen

Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-04-01 21:17:43 följande:
    har fått veta min grupp flera ggr men aldrig lagt det på minnet..Nä nu blir det kel med familjen i soffan o sen sova... tröttsamt att sprätta pengar som inte är ens egna..
    Ne ja lär glömma bort det ganska snart om ja känner mig själv rätt (även om det känns rätt lätt att koma ihåg) att ja komer ihåg det nu är ju för att ja fick lapen av bm igår

det är alltid jobbigt att sprätta pengar, vems dom än är, fast det är en skön känsla
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-01 21:38:06 följande:
    Jag o sambon var på bio förut o gud så mysigt det var o filmen var superbra! Har ni inte sett den så tycker jag absolut att ni ska se den!
    Så mysigt

vi är sugna att gå på bio men ja ids inte sitta upp å stilla så länge så här får det bli filmer hemma iställe
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

Å i slutändan gör vi alla som vi själva vill det bästa med den fria egna viljan

men visst är det toppen att andra har tips å åsikter så man kan få lite "hjälp" på vägen fatta vad tråkigt det vore om ingen hade nånting att säga om nåt eller ännu värre: bara höll me å tyckte likadant om allt!!

Åh vad jag längtar
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!