-
ja har en svag svag över naveln..dinana skrev 2009-03-30 22:32:20 följande:Haha, ser ut som du har börjat få en hormonrand... =) -
men måste tillägga ett ja har ju en del hår på magen å dom går ju ihop där vid så randen ser "värre" ut än vad den är igentligen...Fru T skrev 2009-03-30 22:36:11 följande:ja har en svag svag över naveln..
i morron är det till bm igen
-
haha den känslan fick ja meFirstandhappy skrev 2009-03-31 08:44:01 följande:shit... trimester 3 gravid i 7 månaden, har jag totalt missat..
nu har ja 60 dagar kvar
-
varför kan du inte bara ställa in dig på att det kommer gå som det ska? Känns nästan som du går å hoppas på att det ska bli nåt så du får tidigare...dinana skrev 2009-03-31 08:34:23 följande:Här har man 75 dagar kvar =) ...till bf, men om jag utgår från att bebisen kommer tidigare så är det väl bara 40 dagar kvar =D *haha*
jag har ställt in mig på två veckor över så slipper ja bli besviken om det blir så... sjulle ja inte göra det så skulle det va sjuukt jobbigt att gå över.. -
Allt såg bra ut hos bm men mitt blodvärde ligger lite för lågt som vanligt, men ja är ju lite slarvig me dom jädra järntabletterna me
Hon ligger me huvet ner å sparkade på bm
Ska te sjukgymnast för mina höfter... så nu blev det inget mer tjat om att ja måste röra på mig
-
vISST ÄR DET OMÖJLIGT ATT VETA VILKEN TON ANDRA SKRIVER I OCH DÄRMED SVÅRT ATT VETA HUR VISSA INLÄGG ÄR MENADE Å HUR FOLK KÄNNER OSV... DET ÄR DÄRFÖR JA FÖRSÖKER ANVÄNDA MIG AV SMILISAR, GLADA SOM SURA SÅ MYCKE SOM MÖJLIGT FÖR ATT ÅTMINSTONNE FÖRSÖKA VISA HUR JA MENAR...
oj inte meningen att skrika
men orkar inte sudda å skriva om!
det sja skrev som svar på Dinana förut va absolut inte menat som elakt eller som en pik, men ja skrev väll ganska tydligt hur JAG uppfattar det hon säger!
visst kan ja förstå om hon är orolig (det skulle defenitivt ja vara) men det är inte riktigt så jag uppfattat henne eller hennes inlägg... (men det är återigen JAG)
Jag har inte heller vart gravid så länge som ja har nu men har ju inga graviditeter bakom mig så har ju inget att jämföra med.
orkade bara inte va tyst mer å eftersom det är ett diskutionsforum så har ja ju full rätt att yttra mig... det va väll inte direkt så att ja skrev några elakheter eller...
-
förövrigt så har ja tillbringat dagen hemma hos en god vän i en mysig soffa men smarrig kladdkaka å massor av glass

-
ja är ju född me glapp i höfterna (kommer aldrig ihåg vad det heter) å har aldrig fått några riktiga efterkontroller, låg me skena i tre månader som nyfödd.. jag har haft lite problem med det under min vuxna tid å vi tror nu att det är en kombo av detta å att det luckras upp nu under graviditeten... får bara ont on ja gör nånting, går lite längre, böjer mig mycke å framförallt om ja sätter mig på golvet... -
Det kan vara ärftligt så min bebis ska kollas extra med ul för att dom verkligen ska va säkra på att det inte finns något fel...Familjetrollet skrev 2009-03-31 19:43:55 följande:kommer inte på vad det heter.de kollar på bb om barn har höftfel.här kan jag inte ens sitta på huk eller böja mig för då kan jag räkna med rejäl värk i veckor/månader fick detta när jag väntade näst sista barnet. -
det luckras ju upp mycke nu iome att bäckenet vidgar sig å kroppen förbereder sig så att vi får ont är inget konstigtdinana skrev 2009-03-31 20:14:00 följande:jag får jätteont om jag går längre sträckor, eller om jag sitter på huk/ sitter ner på marken. men däremot så hade jag inga problem med att cykla... förutom att jag blev jätteandfådd efter typ tio minuter....
cykla läste jag att det är bra för lederna, sliter ju inte på samma sätt liksom...