Inlägg från: thelifesaviour |Visa alla inlägg
  • thelifesaviour

VI från Linköping Del 3!!!!

Mizzz skrev 2009-04-10 12:34:19 följande:
    Varför ignorerar alla?
    Ja, mig spelar det ingen roll, jag har erbjudit mitt hem.
    Men är det ingen som har lust så tänker jag inte tvinga hit någon. :D
    i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • thelifesaviour
    Mizzz skrev 2009-04-10 12:38:52 följande:
    Jag och Becca kommer gärna iaf!
    Ni är välkomna förstås! :)
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-04-10 15:09:33 följande:
    Ja skrev ju upp mig på listan å har ju iome det sagt att ja kan å ska komma... men just nu känner ja mig jävligt anti eftersom ja har så jädrans ont, men det hinner väll gå över..
    Känn ingen press att du behöver komma! Har du ont så är det bra mycket bättre att du vilar! För du ska ta hand om dig och vila upp dig såhär mot slutet. Men har du inte så ont så blir jag så gla' så gla' om du kommer. :)
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-04-10 15:14:38 följande:
    är ju en hel vecka kvar såå å sen ska ja ju träffa sjukgymnasten på förmiddan me...
    Vi får hoppas det går bra. :)
  • thelifesaviour

Jag tror tyvärr att vi kommer få flytta nästa fredag hem till någon annan, då jag i glömska, lovat bort mig redan... Hoppas ni inte blir för arga på mig. Om vi flyttar det en dag till 18 kan vi vara här! Det vore trevligt, för jag är hemskt ledsen att jag inte kan 17e.. :(

• thelifesaviour

Nu har jag och sambon varit på en och en halv timmes promenad, kan säga att mot slutet kändes det lite i ljumskarna. Men nu fixar han lunch på påskrester åt mig, ska bli så gott! :)

• thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-04-12 12:19:27 följande:
     Ja FATTAR INTE har ju inte rökt under hela graviditeten å inte änns haft lite sug efter det men nu när våren kommer så är ja mer röksugen än nånsinn... gaaahhh
    Verkligen! Men våren kommer rööööksuget, helskotta! Gaaahhh är rätt ord. :)
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-04-12 12:30:40 följande:
    Dom ÄLSKAR mig dom små Djävulana
    De älskar mig också.. :(
    Fick mitt första bett igår. Och det är gigantiskt och dunkar och svider och kllar..
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-04-12 12:38:58 följande:
    uuuurk har du testat salubrin stiftet, eller det är som en litten rollkula å så baddar man det på myggbätt, fuknkar någorlunda stillande på mig...
    jag brukar badda på salubrin bara. funkar bra en stund.
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-04-12 12:48:08 följande:
    Nu är nog namnet helt klart för Willes lillebror.. Molgan Bass Gidejon Lindblom Thim
    Jag och Linus pratade om namnet Molgan på vår promenad, vi kom fram till att William och Molgan är så utmärkt fina namn ihop! Vi är också imponerade över att man vågar bestämma ett namn innan, det känns som om att man ändrar sig så lätt. :) Men samtidigt, det kan man ju göra även om man bestämt sig innan. Min lillebror var en Oskar hela tiden, men när han kom ut så såg han inte ut som en Oskar, utan det var en Jesper. Spännande med namn, men det gör mig nervös. :D
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!