Inlägg från: thelifesaviour |Visa alla inlägg
  • thelifesaviour

VI från Linköping Del 3!!!!

Firstandhappy skrev 2009-04-06 15:27:13 följande:
    bara synd att ska man ha riktigt fina peruker med kvalitet som ser äkta ut kostar det ju skjortan... vet bara kompisen som hade cancer, fick 2 st betalade av "staten" och det var dyyyyyyrt..
    Precis, det som är tråkigt.. :/
    i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • thelifesaviour
    dinana skrev 2009-04-06 19:21:51 följande:
    Nej,  det är ju inte pga av karpaltunnelsyndromet, utan pga mitt höga blodtryck. Jag får inte göra något som gör att blodtrycket går upp mer. Skall helst ligga ovh vila hela dagarna. Men det lär jag ju knappast göra. Jag vill ju vara ute å röra på mig.... det kan de väl inte hindra mig till.
    Kan och kan. Ingen som kan hindra dig, men försök verkligen att göra allt för att inte få högre blodtryck, du borde göra allt för att inte få havandeskapsförgiftning igen..
  • thelifesaviour
    dinana skrev 2009-04-06 19:49:15 följande:
     Ja jag försöker förklara det för min sambo, men han fattar inte... han tycker jag skall göra allt här hemma, plus ta hand om barnen och var gravid.... HAN jobbar ju.
    Herregud, jag skulle nocka min karl om han sa så! Särskilt om jag låg i riskzonen för havandeskapsförgiftning.
  • thelifesaviour

Sambon jobbar kväll för första gången ikväll, saknar honom så jag snart blir tokig! :)

• thelifesaviour

Jag har fått The Fast Food Song på hjärnan.
    Sjukt irriterande!

• thelifesaviour
    dinana skrev 2009-04-06 21:29:28 följande:
    är nog dags att bli inlagd....
    Ring sjukvårdsupplysningen bums!
  • thelifesaviour

Vilken underbar morgon vi har! Hoppas ni mår bra allihopa. :)

Sambon jobbade över igår, så han var inte hemma förrän vid halv två, så idag är han verkligen värd en frukost på sängen innan vi åker till Coop och handlar inför påskkalas som vi ska ha här hemma.

• thelifesaviour
    Familjetrollet skrev 2009-04-07 08:25:54 följande:
    här shoppade vi påskmaten igår.orkar inte stå i långa köer dagen innan påsk.äntligen sol igen på morgonen är det oxå
    Nä, därför vi shoppar idag, folk har väl inte blivit lediga än va? :)
  • thelifesaviour

Oh, idag är jag så extra kär i min sambo! När jag kom hem hade han burit upp vår gamla skräp-tv från förrådet och ställt in den i sovrummet. Så skönt när jag är ensam hemma och såhär trött. :)

• thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-04-07 19:36:49 följande:
    Man blir så gald för det lilla ja blir glad för en sån grej att när vi va på macken förut å ja bad mannen köpa en Magnum till mig, å han kommer ut me RÄTT sort Magnum
    De små sakerna är viktiga små saker. :)
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!