Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

VI från Linköping Del 3!!!!

dinana skrev 2009-03-26 19:52:08 följande:
    Kan ju tala om att det inte gick så bra för min faster... hon som jag pratade om tidigare i veckan. Så det blir antagligen begravning om några veckor.
    sänder dig många styrkekramar

ville nån fika idag?
    Marayah skrev 2009-03-27 06:50:57 följande:
    Todiloooo.. Här har man vart vaken ett tag. Klockan ringde kl 4,30. Filip väckte mej redan 3,40, så har vart vaken sen dess. Ska lägga mej på soffan o lata mej o vänta på att Filip vaknar, sen när han sover middag ska ja verkligen sova med.. Jockes syrra sov här inatt för hon och gubben skulle flyga till New York idag. O ja skjutsade dom till flyget. Ja e iiiiinte avundsjuk för fem öre. Hihi. O inte blev man mindre avundsjuk när hon berättade om allt dom skulle hitta på. Kolla på frihetsgudinnan(man kunde tydligen åka nån gratis båt förbi den), kolla på staden, titta där world trade center stod, gå i central park. Ja allt man kan hitta på. Nejhepp, dags o lägga sig då kanske.
    fy vad det blåser ute.inatt blåste det hela tiden tyckte jag.vaknade strax innan kl 05.det var ju inte ens mörkt ute då ,så att somna om var ju inte lätt
  • Familjetrollet

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-27 09:40:06 följande:

Fy vilket väder det är idag! Det var inget kul att gå till dagis i detta väder. Vincent o jag stannar inne hela dagen idag tills det är dags att gå till dagis igen. Just nu bakar jag kardemummakaka o sen ska jag göra chokladbollar, göra tårtorna (eller fyllningen iaf) o damma o städa toaletterna..
    ja vädret är verkligen trist

nu har jag skaffat faceboock.får se om det är å bra och skoj som många säger

idag har jag prata med gamla grannen och fått sett bild på söta arvid.sötare bebis har jag inte sett på länge.

dinana vi kan ev komma ut till ikano efter kl 15 när lillan har hämtats
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-03-27 09:49:40 följande:
    Ah, där ser man.. kan man kan få en ny vän på Facebook då =)Ja, om ni vill ses så kan vi nog ta oss dit någon gång. Inget roligt väder idag nej... hoppas att det blir uppehåll så man kan komma ut lite i alla fall. Skall posta ett paket, så jag måste ju komma ut förr eller senare... så en sväng till IKANO blir bra.
    jag kan inboxa dig mitt alias på faceboock.

det verkar inte sluta snöa.bra att du skrev om att posta brev.för det hade jag glömt fixa.måste skicka de sista sakerna på T.
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-03-27 09:56:58 följande:
    Haha, ja sånt glömmer man ju lätt. Skall försöka komma ihåg att växla en femhundring också... det glömmer jag hela tiden.
    dåligt minne är inte skoj.nu krånglar banken igen så man inte kan betala.har ju ingen fsb bank i närheten så man kan betala över disk istället.

ja just det cykeln ville ni köpa den?
  • Familjetrollet

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-27 09:40:36 följande:

Jag fick sova till 8 idag, underbart!
    sovmorgon är aldrig fel.imorrn ska jag ta sovmorgon till kl 8 om man inte blir väckt av grannarnas springade i trapphuset.

ska bli skönt att slippa studentgrannarna sen och deras vilda fester
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-03-27 10:12:17 följande:
    Ah, nej det kan jag förstå. Här har man Nordea, så slipper krångel =) Ja vi är intresserade av cykeln. Inget cykelväder nu dock direkt. Hade ni funderat något mer över pris?
    jepp vi har funderat färdigt.jag inboxar dig strax
    banken fungerade till slut så nu är de vunna auktionerna betalda
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-03-27 10:27:46 följande:
    Jag vann en auktion igår, men har inte fått något mail om det ännu... inte för att det spelar någon roll.. Är ju helg nu, så pengarna kommer ju inte in förräns på måndag ändå.
    jag fick mina vinnarmail snabbt för en gångs skull.själv skickar jag vinnarmail senast några timmar efter att auktionerna har gått ut.

ska köra T fram till sommaren och sen sluta sälja.är så trött på rötägg /falska köpare
  • Familjetrollet

Marayah
    hur gick det med vovvarna?

här ska man snart börja packa lite så man får det gjort.

vill nån haka på till cupolen loppisen på söndag?

• Familjetrollet
    dinana skrev 2009-03-27 10:34:42 följande:
    Ja det finns ju tyvärr sådana överallt. Står mig på folk som lägger bud, fast sen så låtsas de om att de inte har någon som helst aning om vad Tradera är för något när man ringer dem. Jaja.....
    jag har haft många bluffköpare med falska kontot.flera som har budat massor och som sen vägrar betala porto eller auktionen.hade en idiotköpare nu i veckan som påstod att tygerna inte var som på bilden.tygerna var exakt som bilden.vissa borde ha glasögon!hon var riktigt otrevlig och fick dessutom budpengarna tillbaka så hon skulle bli nöjd.som tack får man fult omdömme.så nu måste jag klura ut ett "bra" omdömme till henne som köpare.
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-03-27 10:36:54 följande:
    Åh är det på söndag... ? *suck* Hade gärna velat hänga på, men är bortbjuden på kalas då...
    vad synd.fast det finns en loppis i april oxå.men då ska jag sälja istället
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!