Skorpan08 skrev 2009-03-30 13:35:21 följande:
Vilken sömntuta jag har, hon har sovit i två timmar nu och siver fortfarande. Det är jobbigt att vara på dagis! Men så kul hon tyckte det var. Och det gick jättebra, förutom att hon blev biten av en flicka. Då skrek hon i högan sky! Min stackars Elin. Jag ville bra ta henne och åka hem.
stackars liten.hoppas personalen tillrättavisa barnet som bet.människobett är inte att leka med
dinana skrev 2009-03-30 13:42:24 följande:
Vad roligt att hon trivs. Molly älskade dagis från dag 1, sen hade hon en vecka då hon var väldigt mammig.. men det gick bra ändå att lämna henne. Vi höll oss hemma från dagis idag också, men imorgon får hon allt gå dit för är trött på att ha henne hemma rännandes hela dagarna.
har du ingen som kan avlasta dig?det är inte lätt att vara gravid när man har en busig 2 åring hemma,vet själv hur det
var.själv mådde jag piss när jag väntade lillan,hade sådan värk att jag skrek och grät av smärtan varje dag.som tur var fick vi dagis fort annars hade jag gått in i väggen.vissa dagar villde jag bara inte göra något.men man var illa tvungen.men som tur var fick jag hjälp då jag hade en hemsk depression genom graviditeten.
idag var vi och kolla på rosen.som tur var har de syskonförtur så bägge får börja i skolan.annars skulle det blivit två olika skolor.
här har man haft fullt upp med att slänga massor med prylar och ännu mer ska slängas.är helt slut efter alla trappor och värken börjar smuga sig fram oxå.
vet nån nån bra "flyttfrima"som inte tar skyhöga belopp för flytthjälp?
självklart kan man bli trött som gravid och må dåligt av olika orsaker.