Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

VI från Linköping Del 3!!!!

dinana skrev 2009-03-27 10:42:59 följande:
    Ja, usch ja... det finns riktiga fulingar där. Har som tur är inte råkat ut för det ännu. Men så säljer jag ju inte så mycket heller.

Ja jag får gå då istället.
    nu har jag kikat lite på facebook.verkar betydligt bättre än lunar.ska kolla sidan mer under helgen
    JePaLuLi skrev 2009-03-27 10:54:13 följande:
    Jag betalar ALLTID så fort jag får vinnarmailet. De allra flesta är snälla och tillmötesgående och framförallt snabba att skicka varan, men nu är jag trött på en säljare som inte skickat min vara trots at det är 2 veckor sen jag vann. Hon svarar inte på varken mail eller i telefon så nu tänker jag polisanmäla henne!
    samma här jag betalar direkt när vinnarmailet har kommit.här har jag jagat en köpare sen i måndags.inget svar trots hot om neg omdömme från min sida.så på måndag blir det ett samtal till tradera samt att köparen blir spärrad hos oss.

har du kollat säljaren omdömmen?om säljaren är avstängd så brukar man inte komma nånstans utan man får räkna med att man har blivit blåst.hoppas du får dina varor
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-03-27 11:08:11 följande:
    Facebook känns ju lite mer seriösare.... om jag skall säga vad jag tycker.. dessutom så känns det inte som det bara är fjortisar sin hänger där. Det är ju åldersgräns.
    ja det är ju bra att det har bra koll.skaffade lunar då sonens pappa hade det.men idag tänker jag inte ha nån kontakt mer med sonens pappa pga vissa omständigheter
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-03-27 11:31:50 följande:
    Hon är inte avstängd än iaf. Hon har några auktioner ute. Syrran försökte också ringa, men inget svar... Blir så trött på oärliga personer!

Japp
    har du kollat på hitta/eniro om du finner nått annat mobilnr eller hemtelefon nr.ring tradera så kan de maila henne.har du mailat henne genom någon annan auktion hon har ute?

nä nu snöar det ännu mera'suck*

här ska man strax bege sig ut med lilla "grävskopan" S som även fyller 2 år idag.just nu sover vovven vid dörren

dinana
    jag är på tornby runt 16 beroende på när bussarna går.vet ju inte vart bussen från resecentrum till tornby går nånstans
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-03-27 11:38:33 följande:
    Fast hon har inte ens tio säljomdömen ännu, så hon är nog rätt ny på det där... så frågan är ju hur seriös hon är.
    verkar inte vara seriöst.en säljare svara ju på mail om denne är seriös och vara kontaktbar tills auktionen är helt avklarad.
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-03-27 11:40:54 följande:
    Så här står det ju:

Så nog har hon hållt på ett tag
    kan du inboxa hennes alias?
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-03-27 11:41:45 följande:
    Oj vad knepigt det blev, men hon har iaf 44 omdömen.
    hur är hennes andra omdömmen som säljare?vissa vågar inte lämna neg utan ger positvit omdömme med negativs var

har säljaren några egna bilder på auktionerna.oftast har oseriösa säljare bara företagsbilder från nätet på T
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-03-27 11:47:29 följande:
    Ja det är det som är så skumt. Hon har positiva omdömen, men några har skrivit om strul med leverans osv... Hon verkar ha eget företag så hon borde ju vara skraj för dåliga omdömen.Det är så trist bara för det var den vinst som jag gladdes allra mest åt
    verkligen trist.du kan ringa tradera support så mailar de säljaren om att denne ska höra av sig till dig.du kan även maila genom tradera till supporten.

verkara var en ful säljare på T då hon vägrar svara
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-03-27 11:51:51 följande:
    Ja just det ja... det är bara i år som hon inte har sålt och fått betygsatt.... Började ju gälla från 1 januari. Sen får man ju poäng för varje ny köpare... så svårt att säga.. men hon har ju inga negativa omdömen vad jag kan se.
    skulle du ut till tornby?vet inte om du missade mitt inlägg.nä nu ska jag ut i snön på ,ångpromenad och sen blir det VBÅ innan lillan ska hämtas
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-03-27 11:54:17 följande:
    USch då, det låter inte kul. HAr har man inte svällt något... förlovningsringen sitter lika bra nu som när jag köpte den =) Fast jag svullnade inget med Molly heller... däremot gick jag upp en massa i vikt... vilket jag hoppas jag slipper nu.
    vatten i benen är inte skoj..det är så olika hur folk svullnar upp och går upp i vikt.själv ökade jag massor i vikt med töserna och många kilon finns kvar sen första tösen föddes
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-03-27 11:53:19 följande:
    Japp
    tack.
    har du läst hennes info.där står det att hon skickar från utlandet medan bor i sverige.hon står inte reggad som företag vad jag kan se på T

hoppas du får dina varor

nu ska jag ut och gräva mig fram i snödrivorna*skratt*
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!