JePaLuLi skrev 2009-03-16 10:48:18 följande:
Jag tycker att det låter som att du träffar din mamma jätteofta. Men det kanske är för att jag själv träffar min pappa alldeles för sällan. Nu när vi flyttade fick vi ju betydligt längre avstånd till honom. Men det var nödvändigt nu när det kom en till liten skrutt. Nu har vi ju både svärmor och svärfar jättenära. Får ser om man flyttar närmare i framtiden.Hur är Valla nu för tiden? Är det mycket djur där nu?Kanske skulle ta en tur dit
Nja, allt är ju relativt
Jag själv tycker inte att jag träffar mamma så ofta, men beror kanske på att jag är en riktig mammagris

Som vill träffa mamma ofta. Sen jag flyttade hemifrån så har mamma o jag blivit som bästa kompisar, vi pratar iaf i telefonen varje dag o ganska länge dessutom, ibland flera ggr per dag. Men träffas gör vi inte så ofta som jag vill iaf, i snitt blir det kanske 2 ggr per månad. Ibland mer o ibland mindre.
I valla är det ganska mycket djur på sommaren iaf, vi älskar att åka dit då, är ju så mysigt o gratis är det ju oxå, vilket är ett jättebra semester nöje eller bara en helgsutflykt