Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

VI från Linköping Del 3!!!!

Apipoulai skrev 2009-04-08 22:49:54 följande:
    Grattis!Det blir att packa in familjen och fira Skärtorsdagen i Karlstad. Patrik får väl vabba eller nåt. ;)Jag tittade såklart på hockeyn, men inte hela matchen för jag var ju och tränade själv...
    Ja, kruxet är bara att de har så mycket att göra och alla är sjuka
    Får se om jag åker själv. Även om han inte vill att jag gör det...
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    Apipoulai skrev 2009-04-08 23:11:09 följande:
    Du kanske kan ta med dig en FBK-frälst vän på resan! :)
    Jag känner ingen sån här
    Alla kommer ju vara hemma på torget!
    Skorpan08 skrev 2009-04-09 06:37:01 följande:
    Godmorgon!Idag får ni hålla tummar och tår för Elin. Vi ska på UL av hennes hjärta. Hoppas ju självklart på att andra hålet vuxit igen nu.Efter det blir det dagis för henne. Och jag får hem två av dom stora tjejerna, underbart!
    Håller tummarna stenhårt!
  • JePaLuLi

Jag och mina älsklingar önskar er alla en riktigt Glad Påsk!!

• JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-04-09 10:20:56 följande:
    ja verkligen, sist hade vi 2 kattungar som någon hade slängt ut i en låda på ladugårdsplan hemma vid min mormor, de var nog inte mer än 6 veckor gamla då..
    Nä men fy vad hemskt
    Hur kan folk göra så?

Lucas är allergisk mot katter så vi kan inte ha nån, vi hoppas att det växer bort så vi kan skaffa en i framtiden. På BVC sa de att om vi gjorde oss av med våra ketter tidigt så var chanserna goda att det skulle försvinna. Så våra sötnosar fick flytta ut på landet till kattparadiset

Jag skulle vilja ha kanin eller nåt men sambon säger bara "vi bor i Skäggetorp"... Han tror inte att de får stå ifred ute
  • JePaLuLi

Önskar alla en härlig långledighet!
    Vi kom hem sent igår från Karlstad och guldfirandet. Mycket trevligt och en enorm stämning med 20 000 som stod på torget och skrek
    Men jisses vad trött jag är idag. Jag börjar nog bli gammal
    Det var ju inte ens alkohol inblandat!

• JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-12 11:59:21 följande:
    Nä, det hoppas jag att det inte är Men eftersom det är nästan 1300 inbjudna till festen så är det väl ingen annan som får komma in där.
    Nej det brukar inte vara öppet för allmänheten då.
  • JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-12 14:23:10 följande:
    Bara för att suktas så ska jag berätta att vi precis har varit o handlat så om några timmar ska vi grilla gott kött, potatisklyftor, rödlök, fetaost o tsatksiki blir det till. O en god drink till det, mmm..sommar
    Vi ska också äta grillat, men jag gillar varken rödlök, potatisklyftor eller fetaost så här blir det potatissallad, vitlöksbröd och en härlig grönsallad till 
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-04-12 14:35:10 följande:
    nä nu blir det lite grillad kyckling o chilipotatissallad..
    Det är ju inte fy skam det heller
  • JePaLuLi
    Marayah skrev 2009-04-13 09:11:29 följande:
    Gomorron!!! Här är vi vaken med tuppen idag. Hundarna kom kl 7,15. Nu har ja kommit på de! Antagligen så är anledningen till Filips rossel och snor att kroppen inte får vila mellan alla tänder som kommer. Var juh bara max 3 veckor sen de kom fyra på en gång, nu är det två nere på väg igen. Syns hur väl som helst. Så när vi kommer hem från norrland så kommer pappa inte att känna igen honom med två till tänder. Här ska man hoppa in i dushen och sen gå ut med jyckarna. Marko är redan ute. Men de e juh sååå skönt väder.
    Hoppas att det beror på det. Men det kan ju ändå vara bra att ha koll på... Lucas har inte reagerat nåt alls när han har fått sina tänder och han har fått 4 i taget hela tiden. Han har snart alla sina Snoriga kan de ju bli, men rossliga låter lite märkligt...

Vi ska åka ut till Valla och ha familjemys Såå härligt väder ju! Jag älskar långhelger!!
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!