Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

VI från Linköping Del 3!!!!

Mandarin skrev 2009-04-15 13:05:52 följande:
    'Barnet ska var över året sa de på BVC, annars tappar de andra när det blåster på dem i ansiktet.
    Det har jag aldrig hört av mina vänner som cyklar med sina barn. Det blåser ju i vagnen också ibland i så fall...
    Som Becka skrev så tror jag mer på att de kan cykla med när de sitter stadigt och är starka i kropp och nacke.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi

Just det!
    Är det någon som är intresserad av att komma på visning från Oriflame här hos mig den 24 maj?

• JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-15 13:33:29 följande:
    Jag kommer gärna Vet iofs det mesta om deras produkter eftersom en kompis varit säljare, men kan vara kul ändå o jag gillar deras saker.
    Vad roligt
    Jag har ingen aning om vad det är. Fick för mig att det var för tanter, men det ska visst vara bra produkter
    Familjetrollet skrev 2009-04-15 13:36:40 följande:
    skulle gärna komma.men det är i samma veva som sista packningen ska fixas.men jag kommer gärna om det blir fler gånger
    Det förstår jag. Det blir säkert fler gånger!

Marayah: Hur går det för dig? Vi är faktiskt (peppar peppar) klara nu
  • JePaLuLi

Marayah: Börjar traska nu. Messa/ring mig sen om ni kommer iväg!

• JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-04-15 13:53:35 följande:
    Ja tror ja hoppar det
    DET förstår jag!
    dinana skrev 2009-04-15 14:47:19 följande:
    Det är ett superbra schampo!!! Kostar nog 800 kr/flaskan, men jag köpte det mest på skojs skull för att det var många som rekommenderat det. Det är väldigt drygt, men så har jag ju haft lite andra schampon under tiden också då jag har haft silverschampo till det blonda håret. Nja, nu kanske, jag vet inte riktigt... men jag har alltid haft tjockt hår innan. Men jag tror det har slitits en del när jag blonderade det.. Men nu har jag ju i stort sett klippt av allt det blonderade.... Jo, fast det är ju bara småflaskor där...
    Kan aldrig tänka mig att det kostar 800 :- för en flaska!!
    Firstandhappy skrev 2009-04-15 15:06:29 följande:
    skulle jag absolut kunna tänka mig, bara mannen är ledig från jobbet den söndagen så..
    Det skulle vara jättekul!
  • JePaLuLi
    dinana skrev 2009-04-15 17:04:27 följande:
    Nej det var för två flaskor, men jag köpte dem av en kompis som hade en frisersalong som hon lade ner... Men nypriset låg på det om man köpte dem i frisersalongen. Det var två en-liters flaskor (en schampo och en conditioner). Matrix Biolage Fortifying Schampo/Conditioner
    Ok, jag tyckte du skrev att du köpt flaskan på nätet...
  • JePaLuLi
    Mizzz skrev 2009-04-15 18:56:39 följande:
    Det kommer av att dykreflexen (den som gör att små barn inte kan drukna, dvs dö av att få vatten i lungor. Man använder sig av det på bla babysim, man blåser i ansiktet innan barnet ska "dyka". Även vuxna kan regarea med att "dra efter andan" när det kommer en kraftig plötslig vindpust mot ansiktet.Men jag tvivlar på att det skulle göra att man inte kan cykla med dom.
    Jo det är jag väl medveten om. Men jag menade att jag aldrig hört om det när nån har cyklat med sitt barn.
  • JePaLuLi
    Mizzz skrev 2009-04-15 19:11:40 följande:
    Nej precis, det jag säga oxå ju Ville bara klargöra för de som inte visste varför BVC antagligen kan ha sagt så...
    Aha
    Jag bara undrade eftersom det var mitt inlägg du citerade
    Men bra att du förklarade, alla kanske inte visste det.
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-04-15 19:25:55 följande:
    Det är ju samma snack om att vända barnen framåt i vagnen tidigt, att vinden i ansiktet skulle kunna förvåra andningen...min mamma har alltid cyklat tidigt me mina syskon så ja tror inte det är nån fara
    Ja det är så mycket snack om allt
    Linus sitter framåt nu och det går jättebra. Han sa själv ifrån att han inte vill ligga ner mera så han verkar redo
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-04-15 19:30:20 följande:
    Ja ellerhur sen skulle JAg inte vända ett så litet barn framåt om det va en singelvagn det handlade om men med syskonvagn så är han ju inte själv liksom...
    Nej jag tror det underlättar mycket att han har sin storebror bredvid sig
    SmileyMalin skrev 2009-04-15 19:33:24 följande:
    Nellie började också åka framåtvänd från 3-4 månader.Innan skrek hon konstant i vagnen och var sååååå arg, tills jag vände på henne så hon fick se lite mer av omvärlden, då blev hon plötsligt nöjd i vagnen Dock gick vi mest i skogen och skrotade för oss själva... om vi gick mitt i vimlet i stan så vände jag henne mot mig!
    Ja det var det han också var. Tills vi testade att ta bort liggdelen och låta honom sitta. Då vart han minsann nöjd Skönt ändå när de själva säger tills å man slipper fundera på om de är redo.
    Firstandhappy skrev 2009-04-15 19:38:41 följande:
    nä sån va wille med... får väl se när Molgan börjar härja sen om det... ska bara kläcka honom först..
    Haha, ja du kan ju börja med det så får vi se sen
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!